Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 9 Підсумкова оцінка фінансового стану комерційно-го банку

 

суть рейтингової системи оцінки фінансового стану комерційного банку (САМЕL);

Переваги для платників:

· Відпадає необхідність самостійно відслідковувати зміни тарифів і заборгованості по періодичних платежах;

· Спрощується процедура оформлення платіжних документів скорочується час обслуговування;

· Спрощується процедура з'ясування непорозумінь по факту прийому платежів;

Для одержувачів платежів:

· З'являється додатковий канал інформування платників про зміни тарифів перерахунках заборгованостях і т.д. що згодом може цілком замінити традиційні (пошта очна робота з клієнтом телефон);

· Забезпечується своєчасне і достовірне інформування про прийняті платежі і як наслідок - скорочується трудомісткість підвищується якість облікового процесу;

· Скорочуються терміни проходження платежу і супровідної його інформації;

· Створюються передумови для зменшення об’ємів паперового документообігу і поступового відмовлення від обробки повідомлень про прийняття платежів внаслідок їхньої заміни електронними реєстрами.

Для банку:

· За рахунок підвищення рівня сервісу створюються гарні передумови для збереження своїх клієнтів і придбання нових;

· Скорочується об'єм непродуктивної ручної праці затрачуваної на обробку повідомлень;

· Зменшується відсоток помилок зв'язаних із утратою платежів перерахуваннями на інші розрахункові рахунки і т.д.

Якщо вдається організувати взаємодію по заборгованостям з основними одержувачами то банк після декількох місяців роботи збирає практично повну базу даних про платників. Підтримувати її в актуальному стані досить складно тому що джерела даних для актуалізації знаходяться поза банком база досить динамічна її несуперечність важко контролювати використовуючи формальні алгоритми.

Для банку переважно використовувати більш звичні методи обліку своїх клієнтів. Наприклад клієнту відкривається рахунок деякого нового типу (наприклад "лицьовий комунальний рахунок") що повідомляється всім постачальникам послуг. На цьому рахунку збираються всі заборгованості по платежах механізм розрахунків між платником і одержувачем нагадує механізм розрахунків між двома юридичними особами. З рахунком клієнта може бути легко зв'язана пластикова картка організовані безготівкові розрахунки і т.д.

Однак для цього необхідні принаймні дві речі:

· банк повинен розробити механізм обслуговування комунальних рахунків і забезпечити йому відповідну нормативно-правову основу;

· одержувачі платежів повинні визнати цю технологію перешикувати взаємини з платниками внести відповідні зміни у своє програмне забезпечення.

Серйозною проблемою є організація розподіленої обробки даних в умовах банку з розгалуженою мережею філій. Якщо існує можливість організувати звертання до централізованої бази даних платників і заборгованостей то в принципі проблеми не існує. Однак реалії сьогоднішнього дня такі що в багатьох місцях ще довго будуть економічно виправданий режим Off-line локальні операційні вікна а можливо і традиційний касовий апарат. Складність у тому що навіть в умовах одного банку необхідно забезпечити виконання тих самих функцій одночасно в декількох режимах.

банківський ліквідність актив економічний

 


Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  5. А) Грошова оцінка земель по Україні
  6. Авалювання та акцептування векселів банку.
  7. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  8. Активи та пасиви банку
  9. АКТИВИ ЯК ОБ’ЄКТ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  10. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  11. Акції та інші цінні папери з нефіксованим прибутком у торговому портфелі банку
  12. Алгоритм формування статутного фонду банку




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відомо, що “ПАТ АКБ Львів” - один із найдавніших банків України. | ВИСНОВКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.077 сек.