Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

 

В ході практичного заняття студенти знайомляться з особливостями біологічного забруднення навколишнього середовища як важливої екологічної і гігієнічної проблеми, визначають можливі несприятливі наслідки дії біологічного фактора, обґрунтовують конкретні рекомендації щодо їх профілактики, засвоюють гігієнічні основи біобезпеки та розв'язують ситуаційні задачі.

 

Біологічне забруднення об'єктів навколишнього середовища

Як фактор ризику та особливості його впливу на здоров'я населення

“Термін “біологічне забруднення” охоплює різні біологічні об'єкти, здатні справляти прямий або опосередкований (через об'єкти довкілля) несприятливий вплив на здоров'я людини шляхом пригноблення природних процесів самоочищення їх організму” (Г.І. Сидоренко).

Основними компонентами біологічного забруднення є: живі організми (макро- і мікроорганізми) продукти їх життєдіяльності та деякі органічні речовини природного походження(схема 1).

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток 4 | Головні компоненти біологічного фактора

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.