Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

 

В ході практичного заняття студенти знайомляться з особливостями впливу фізичного та розумового навантаження на організм людини, медико-біологічними методами профілактики захворювань, зумовлених впливом професійних шкідливостей, гігієнічними основами реабілітації хворих з професійно-зумовленою патологією, основними етапами проведення профілактичних медичних оглядів, за даними ситуаційної задачі визначають ефективність лікувально-профілактичних заходів.

Основним завданням гігієни праці є якісна та кількісна оцінка впливу умов праці на організм, на основі якої відбувається розробка та впровадження заходів, що забезпечують максимальну продуктивність праці при відсутності шкідливого впливу на здоров’я працівників.

Крім того, до важливих поточних завдань гігієни праці необхідно віднести:

— розробку гігієнічних нормативів, які є основою законодавства у галузі оздоровлення умов праці;

— розробку та обґрунтування санітарних правил і норм улаштування та утримання промислових підприємств

— розробку рекомендацій щодо раціональної організації трудового процесу та робочих місць, організації оптимального режиму праці та відпочинку;

— оцінку ефективності оздоровчих заходів, що використовуються.

Ураховуючи наведене необхідно звернути увагу на цілий ряд підходів щодо здійснення гігієнічної оцінки провідних чинників виробничого середовища, що можуть зумовлювати формування професійно-зумовленої патології.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 299

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 3 | Методика вимірювання та гігієнічної оцінки шуму і вібрації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.