Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 4

Лікар-фізіотерапевт у своїй роботі безпосередньо стикається з цілим рядом несприятливих фізичних чинників виробничого середовища. Зокрема, напруженість постійного магнітного поля перевищує ГДР у 2 рази, напруженість електричного поля – в 2,5 рази, рівень електромагнітного випромінювання в діапазоні 0,01 – 3 Мгц – в 3 рази, в діапазоні 3-30 Мгц – в 2,5 рази, в діапазоні 30-300 Мгц – в 5 разів, в діапазоні 300-3000 Мгц – в 1,5 разів.

Дайте загальну оцінку умов праці фізіотерапевта за “Гігієнічною класифікацією...” та обґрунтуйте необхідні профілактичні рекомендації.

 

Задача 5

На машинобудівному підприємстві в механічному цеху тривалість робочого дня складає 8 годин. В професіях, пов’язаних з обробкою металу різанням (токарі, фрезерувальники, свердлярі тощо), працюють, як правило, чоловіки, однак частину робіт верстатників виконують жінки, юнаки і дівчата у віці 16-18 років, які працюють в тому ж режимі. Основними робочими операціями, що виконуються верстатниками, є знайомство із завданням та кресленнями, підготовка верстата до роботи, установка та закріплення заготовки, обробка, вимірювання, розкріплення та зняття готової деталі.

Дані хронометражних і ергономічних спостережень дозволили класифікувати працю верстатників, як працю III класу важкості та III класу напруженості. В цеху реєструється широкополосний високо- і середньочастотний шум з індексом граничного спектру 75 дб. Запиленість повітря становить 2-4 мг/м3 (ГДК пилу заліза дорівнює 4 мг/м3). Розмір пилинок складає 5 мкм. Мастильно-охолоджувальні рідини та продукти їх деструкції у вигляді повітряно-масляного аерозолю забруднюють повітря робочої зони на рівні 2-6 мг/м3 (ГДК – 5 мг/м3).

Укажіть, до якої категорії за ступенем важкістю слід віднести працю жінок та обґрунтуйте необхідні профілактичні рекомендації.

 

ТЕМА №15: ОСОБЛИВОСТІ ГІГІЄНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПЛАНУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ. ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРЯ ЗАГАЛЬНОЇ практики ТА СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ

 

МЕТА ЗАНЯТТЯ: Вивчити та засвоїти гігієнічні вимоги до планування лікувально-профілактичних закладів і ознайомитися з гігієнічними аспектами практичної діяльності лікаря загального профілю та сімейного лікаря.

 

ПИТАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ:

1. Гігієнічні особливості основних систем забудови лікарень, їх порівняльна характеристика та особливості умов перебування хворих, експлуатації і праці медичного персоналу.

2. Гігієнічні вимоги до земельної ділянки лікувально-профілактичного закладу (розміри, характеристика ґрунту, зонування, відсотки забудови та озеленення).

3. Гігієнічні вимоги до окремих структурних підрозділів лікувально-профілактичного закладу (поліклініки, приймального, терапевтичного, хірургічного, дитячого, акушерсько–гінекологічного, інфекційного, рентгенологічного, радіологічного відділень).

4. Гігієнічні вимоги до планування та обладнання лікарняних приміщень.

5. Гігієнічна характеристика основних видів діяльності лікаря загального практики та сімейного лікаря.

6. Гігієна праці медичного персоналу.

 

ЗАВДАННЯ:

1. Ознайомитися з основними видами діяльності лікаря загальної практики та сімейного лікаря, що потребують гігієнічних знань.

2. Обґрунтувати гігієнічні рекомендації щодо оцінки умов перебування хворих у лікувально-профілактичному закладі, особливості організації харчування та оптимізації рухового режиму, особистої гігієни хворої і здорової людини.

 

ЛІТЕРАТУРА:

1. Гігієна та екологія / [В. Г. Бардов, В. Ф. Москаленко, С. Т. Омельчук та ін.] ; за ред. В. Г. Бардова. ― Вінниця: Нова Книга, 2006. ― С. 485―492.

2. Гончарук Є. Г. Комунальна гігієна / Є. Г. Гончарук. — К.: Здоров’я, 2003. — С. 615―632, 651―657.

3. Загальна гігієна : пропедевтика гігієни / [Є. Г. Гончарук, Ю. І. Кундієв, В. Г. Бардов та ін.] ; за ред. Є. Г. Гончарука. ― К.: Вища школа, 1995. ― С. 118—138, 458—478, 512—530.

4. Даценко І.І. Профілактична медицина: загальна гігієна з основами екології / І.І. Даценко, Р.Д. Габович. — К.: Здоров’я, 1999 ― С. 313—354, 437—453, 566—578, 659—688.

5. Габович Р.Д. Гигиена / Р.Д. Габович, С.С. Познанский, Р.Х. Шахбазян. ― К.: Вища школа, 1983. ― с. 119—155, 189—200, 248—254, 272, 305—311.

6. Охорона праці в медицині та фармації : посібник / [В.М. Мороз, І.В. Сергета, Н.М. Фещук, М.П. Олійник]. — Вінниця: Нова книга, 2005. — Розділ 7.2.

7. Державні будівельні норми України : заклади охорони здоров’я - ДБНВ.2.2.-10-2001 Держбуд України. — Київ, 2001. — С. 5―7; 12―21; 43―44; 158―161.

8. Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про охорону праці” (стаття 21) // Охорона праці. — №1(103). — 2003. — С. 3―11.

9. Никберг И.И. Гигиена больниц / И.И. Никберг. — К.: Здоров’я, 1993.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 2 | МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.