МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задача 12В районі землетрусу, який стався 8 днів тому, під час проведення санітарної експертизи 50 м’ясних туш, взятих з холодильника продовольчого складу, виявлена ослизлість поверхні, сірий колір та неприємний запах. Проба на аміак позитивна, проба з CuSO4 — бульйон злегка мутнуватий, в мазках — реєструються поодинокі мікроорганізми у полі зору. Складіть обґрунтований експертний висновок щодо якості продукту, та визначте практичні рекомендації. ТЕМА №20: ОРГАНІЗАЦІЯ ГІГІЄНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИ ЛІКВІДАЦІІ НАСЛІДКІВ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ. ОСОБЛИВОСТІ ТИМЧАСОВОГО РОЗМІЩЕННЯ ПОТЕРПІЛОГО НАСЕЛЕННЯ ТА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИХ ФОРМУВАНЬ МЕТА ЗАНЯТТЯ: Засвоїти гігієнічні вимоги щодо розміщення військ, формувань і населення та обов’язки посадових осіб формувань з питань їх санітарно-гігієнічного забезпечення, оволодіти методами медичного контролю за розміщенням особового складу формувань і потерпілого населення при надзвичайних ситуаціях.
ПИТАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ: 1. Польове розміщення особового складу цивільних та військових формувань. 2. Укриття населення в захисних (фортифікаційних) спорудах. Основні види захисних споруд та гігієнічні вимоги до їх обладнання і експлуатації при надзвичайних ситуаціях. 3. Закриті фортифікаційні споруди (сховища): основні елементи планування, нормативи площі, об’єму та санітарного благоустрою. Загальні правила перебування у захисній споруді. 4. Основні шкідливості закритих захисних споруд. Розрахунок умов перебування в закритих фортифікаційних спорудах. Характерні особливості умов праці при надзвичайних ситуаціях у залежності від їх походження. 5. Шкідливі і небезпечні фактори, які супроводжують катастрофи та інші надзвичайні стани, їх вплив на здоров’я і працездатність ліквідаторів наслідків катастроф та потерпілого населення. 6. Гігієнічна характеристика індивідуальних засобів захисту, які використовуються при надзвичайних ситуаціях ліквідаторами, військовими та цивільними формуваннями.
ЗАВДАННЯ: 1. Ознайомитись з різними видами захисних фортифікаційних споруд. 2. Розв'язати ситуаційні задачі щодо умов перебування в фортифікаційних спорудах. ЛІТЕРАТУРА: 1. Даценко І.І. Профілактична медицина: загальна гігієна з основами екології / І.І. Даценко, Р.Д. Габович. — К.: Здоров’я, 2004. — С. 679—687. 2. Гігієна та екологія / [В. Г. Бардов, В. Ф. Москаленко, С. Т. Омельчук та ін.] ; за ред. В. Г. Бардова. ― Вінниця: Нова Книга, 2006. ― С. 606—641. 3. Військова гігієна з гігієною при надзвичайних ситуаціях : підручник / За ред. К.О. Пашка. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2005. — С. 109—152. 4. Беляков В.Д. Учебное пособие по военной гигиене и эпидемиологии / В.Д. Беляков, Е.Г. Жук. — М.: Медицина, 1988. — С. 42—68. 5. Загальна гігієна: посібник для практичних занять / За ред. проф. І.І. Даценко. — Львів: Світ, 2001. — С. 422—424. 6. Методичні матеріали самостійної роботи студентів з курсу військової гігієни. — Вінниця, 1994. — С. 50—64. 7. Надзвичайні ситуації: основи законодавства України. Т. 1. — К., 1998. — 544 с., Т. 2. — К., 1998. — 496 с. 8. Медицина катастроф. — М., 1996. — С. 76—104. 9. Дубицький А.Є. Медицина катастроф: учбовий посібник для студентів медичних вузів / А.Є. Дубицький, І.О. Семенов, А.П. Чепкий. — К.: Здоров'я, 1993. — 462 с. 10. Стихійні лиха та ліквідація стихійних лих. – Львів, 2003.
Читайте також:
|
||||||||
|