Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 12

В районі землетрусу, який стався 8 днів тому, під час проведення санітарної експертизи 50 м’ясних туш, взятих з холодильника продовольчого складу, виявлена ослизлість поверхні, сірий колір та неприємний запах. Проба на аміак позитивна, проба з CuSO4 — бульйон злегка мутнуватий, в мазках — реєструються поодинокі мікроорганізми у полі зору. Складіть обґрунтований експертний висновок щодо якості продукту, та визначте практичні рекомендації.

ТЕМА №20: ОРГАНІЗАЦІЯ ГІГІЄНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИ ЛІКВІДАЦІІ НАСЛІДКІВ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ. ОСОБЛИВОСТІ ТИМЧАСОВОГО РОЗМІЩЕННЯ ПОТЕРПІЛОГО НАСЕЛЕННЯ ТА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИХ ФОРМУВАНЬ

МЕТА ЗАНЯТТЯ: Засвоїти гігієнічні вимоги щодо розміщення військ, формувань і населення та обов’язки посадових осіб формувань з питань їх санітарно-гігієнічного забезпечення, оволодіти методами медичного контролю за розміщенням особового складу формувань і потерпілого населення при надзвичайних ситуаціях.

 

ПИТАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ:

1. Польове розміщення особового складу цивільних та військових формувань.

2. Укриття населення в захисних (фортифікаційних) спорудах. Основні види захисних споруд та гігієнічні вимоги до їх обладнання і експлуатації при надзвичайних ситуаціях.

3. Закриті фортифікаційні споруди (сховища): основні елементи планування, нормативи площі, об’єму та санітарного благоустрою. Загальні правила перебування у захисній споруді.

4. Основні шкідливості закритих захисних споруд. Розрахунок умов перебування в закритих фортифікаційних спорудах. Характерні особливості умов праці при надзвичайних ситуаціях у залежності від їх походження.

5. Шкідливі і небезпечні фактори, які супроводжують катастрофи та інші надзвичайні стани, їх вплив на здоров’я і працездатність ліквідаторів наслідків катастроф та потерпілого населення.

6. Гігієнічна характеристика індивідуальних засобів захисту, які використовуються при надзвичайних ситуаціях ліквідаторами, військовими та цивільними формуваннями.

 

ЗАВДАННЯ:

1. Ознайомитись з різними видами захисних фортифікаційних споруд.

2. Розв'язати ситуаційні задачі щодо умов перебування в фортифікаційних спорудах.

ЛІТЕРАТУРА:

1. Даценко І.І. Профілактична медицина: загальна гігієна з основами екології / І.І. Даценко, Р.Д. Габович. — К.: Здоров’я, 2004. — С. 679—687.

2. Гігієна та екологія / [В. Г. Бардов, В. Ф. Москаленко, С. Т. Омельчук та ін.] ; за ред. В. Г. Бардова. ― Вінниця: Нова Книга, 2006. ― С. 606—641.

3. Військова гігієна з гігієною при надзвичайних ситуаціях : підручник / За ред. К.О. Пашка. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2005. — С. 109—152.

4. Беляков В.Д. Учебное пособие по военной гигиене и эпидемиологии / В.Д. Беляков, Е.Г. Жук. — М.: Медицина, 1988. — С. 42—68.

5. Загальна гігієна: посібник для практичних занять / За ред. проф. І.І. Даценко. — Львів: Світ, 2001. — С. 422—424.

6. Методичні матеріали самостійної роботи студентів з курсу військової гігієни. — Вінниця, 1994. — С. 50—64.

7. Надзвичайні ситуації: основи законодавства України. Т. 1. — К., 1998. — 544 с., Т. 2. — К., 1998. — 496 с.

8. Медицина катастроф. — М., 1996. — С. 76—104.

9. Дубицький А.Є. Медицина катастроф: учбовий посібник для студентів медичних вузів / А.Є. Дубицький, І.О. Семенов, А.П. Чепкий. — К.: Здоров'я, 1993. — 462 с.

10. Стихійні лиха та ліквідація стихійних лих. – Львів, 2003.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 7 | МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.