Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 1

Дайте гігієнічну оцінку властивостям темпераменту студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням особистісних опитувальників Айзенка та Спілбергера отримані такі результати: екстраверсія – 8 балів, нейротизм – 20 балів, щирість – 2 бали; ситуаційна тривожність – 52 бали, особистісна тривожність – 49 балів.

Задача 2

Дайте гігієнічну оцінку властивостям темпераменту студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням особистісних опитувальників Айзенка та Спілбергера отримані такі результати: екстраверсія – 17 балів, нейротизм – 18 балів, щирість – 3 бали; ситуаційна тривожність – 45 балів, особистісна тривожність – 59 балів.

Задача 3

Дайте гігієнічну оцінку властивостям характеру студентки медичного університету, якщо під час тестування з використанням особистісного опитувальника Шмішека отримані такі результати: рівень вираження акцентуації за гіпертимним типом становить 12 балів, за застрягаючим типом – 12 балів, за емотивним типом – 21 бал, за педантичним – 20 балів, за тривожним типом – 18 балів, за циклотимним типом – 14 балів, за демонстративним типом – 16 балів, за возбудимим типом – 20 балів, за дистимним типом – 20 балів, за екзальтованим типом – 18 балів.

Задача 4

Дайте гігієнічну оцінку властивостям суб’єктивного контролю особистості студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням тестової методики Роттера отримані такі результати: рівень загальної інтернальності становить 3 стени, рівень інтернальності в області досягнень – 4 бали, рівень інтернальності в області невдач – 2 стени, рівень інтернальності в області сімейних відносин – 6 балів, рівень інтернальності в області виробничих відносин – 3 бали, рівень інтернальності в області меж особистісних відносин – 6 балів, рівень інтернальності в області здоров’я та хвороби – 3 бали.

Задача 5

Дайте гігієнічну оцінку рівню нервово–психічного напруження особистості студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням тестової методики НПН Немчина отриманий такий результат: загальний рівень нервово–психічного напруження складає 73 бали.

Задача 6

Дайте гігієнічну оцінку показникам нервово-психічного стану особистості студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням тестової методики САН отримані такі результати: самопочуття – 3 бали, активність – 5 балів, настрій – 4 бали.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гігієнічні основи оптимізації адаптаційного процесу | МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.