МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задача 1Дайте гігієнічну оцінку властивостям темпераменту студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням особистісних опитувальників Айзенка та Спілбергера отримані такі результати: екстраверсія – 8 балів, нейротизм – 20 балів, щирість – 2 бали; ситуаційна тривожність – 52 бали, особистісна тривожність – 49 балів. Задача 2 Дайте гігієнічну оцінку властивостям темпераменту студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням особистісних опитувальників Айзенка та Спілбергера отримані такі результати: екстраверсія – 17 балів, нейротизм – 18 балів, щирість – 3 бали; ситуаційна тривожність – 45 балів, особистісна тривожність – 59 балів. Задача 3 Дайте гігієнічну оцінку властивостям характеру студентки медичного університету, якщо під час тестування з використанням особистісного опитувальника Шмішека отримані такі результати: рівень вираження акцентуації за гіпертимним типом становить 12 балів, за застрягаючим типом – 12 балів, за емотивним типом – 21 бал, за педантичним – 20 балів, за тривожним типом – 18 балів, за циклотимним типом – 14 балів, за демонстративним типом – 16 балів, за возбудимим типом – 20 балів, за дистимним типом – 20 балів, за екзальтованим типом – 18 балів. Задача 4 Дайте гігієнічну оцінку властивостям суб’єктивного контролю особистості студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням тестової методики Роттера отримані такі результати: рівень загальної інтернальності становить 3 стени, рівень інтернальності в області досягнень – 4 бали, рівень інтернальності в області невдач – 2 стени, рівень інтернальності в області сімейних відносин – 6 балів, рівень інтернальності в області виробничих відносин – 3 бали, рівень інтернальності в області меж особистісних відносин – 6 балів, рівень інтернальності в області здоров’я та хвороби – 3 бали. Задача 5 Дайте гігієнічну оцінку рівню нервово–психічного напруження особистості студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням тестової методики НПН Немчина отриманий такий результат: загальний рівень нервово–психічного напруження складає 73 бали. Задача 6 Дайте гігієнічну оцінку показникам нервово-психічного стану особистості студента медичного університету, якщо під час тестування з використанням тестової методики САН отримані такі результати: самопочуття – 3 бали, активність – 5 балів, настрій – 4 бали. Читайте також:
|
||||||||
|