МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Роль органів центральної виконавчої влади у системі протипожежного захистуПравова основа та система державного протипожежного захисту Щорічно в Україні виникає понад 50 тис. пожеж, під час яких гине більш як 2 тис. чоловік. Пожежі завдають великих матеріальних, екологічних та соціальних збитків. Забезпечення пожежної безпеки повинно бути невід'ємною частиною державної діяльності щодо охорони життя та здоров'я людей, національного багатства і навколишнього природного середовища. Правовою основою діяльності в галузі пожежної безпеки є Конституція, Закон України "Про пожежну безпеку" та інші закони України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, рішення органів державної виконавчої влади, місцевого та регіонального самоврядування, прийняті в межах їх компетенції. Складність та різноманітність завдань, пов'язаних із забезпеченням протипожежного захисту, з попередженням та гасінням пожеж, викликають необхідність безпосередньої участі в цьому процесі всіх державних, господарських, комерційних та. громадських організацій. В залежності від призначення та функцій ці організації наділяються певними повноваженнями і є окремими елементами загальної системи протипожежного захисту держави. Центральні органи державної виконавчої влади забезпечують: - проведення єдиної політики в галузі пожежної безпеки; - визначення основних напрямків розвитку науки і техніки, координацію державних, міжрегіональних заходів і наукових досліджень у галузі пожежної безпеки, керівництво відповідними науково-дослідними установами; - розробку та затвердження державних стандартів, норм і правил пожежної безпеки; - встановлення єдиної системи обліку пожеж;
- організацію навчання спеціалістів у галузі пожежної безпеки, керівництво пожежно-технічними навчальними закладами; - оперативне управління силами і технічними засобами, які залучаються до ліквідації великих пожеж; - координацію роботи щодо створення і випуску пожежної техніки та засобів протипожежного захисту, встановлення державного замовлення на їх випуск і постачання; - співробітництво з органами пожежної безпеки інших держав. Центральні органи державної виконавчої влади, Рада Міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві органи державної виконавчої влади, органи місцевого та регіонального самоврядування в межах своєї компетенції організують розроблення та впровадження у відповідні галузі і регіони організаційних та науково-технічних заходів щодо запобігання пожеж та їх гасіння, забезпечення пожежної безпеки населених пунктів і об'єктів. Особливе місце в загальній системі протипожежного захисту займає Міністерство надзвичайних ситуацій України, яке через своє Управління Державної пожежної охорони виконує такі функції: - забезпечує здійснення державного пожежного нагляду, пожежної охорони населених пунктів і об'єктів, координує діяльність міністерств, інших центральних органів державної виконавчої влади з питань удосконалення пожежної охорони; - одержує від міністерств, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань; - залучає для розроблення актуальних проблем пожежної безпеки, проведення консультацій та експертиз вищі навчальні заклади та інші установи, а також окремих учених, висококваліфікованих фахівців. Рішення з питань пожежної безпеки, які розробляє і приймає Міністерство надзвичайних ситуацій України, є обов'язковими для органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій та громадян. У свою чергу міністерства та інші центральні органи виконавчої влади проводять єдину науково-технічну політику з питань пожежної безпеки, розробляють і реалізують комплексні заходи, спрямовані на поліпшення пожежної безпеки об'єктів, здійснюють методичне керівництво та контроль за діяльністю підвідомчих об'єктів у галузі пожежної безпеки. Багатосторонність і складність організаційних і технічних питань пожежної безпеки потребують відповідної координації і постійного контролю. Для цього в апаратах міністерств, інших центральних органах державної виконавчої влади створюються спеціальні служби пожежної безпеки. Протипожежний захист потребує досить значного матеріально-технічного забезпечення. Випуск найважливіших видів продукції протипожежного призначення, пожежної техніки, обладнання, засобів пожежегасіння та протипожежного захисту включається до державного замовлення. Читайте також:
|
||||||||
|