МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Роль органів центральної виконавчої влади у системі протипожежного захистуПравова основа та система державного протипожежного захисту Щорічно в Україні виникає понад 50 тис. пожеж, під час яких гине більш як 2 тис. чоловік. Пожежі завдають великих матеріальних, екологічних та соціальних збитків. Забезпечення пожежної безпеки повинно бути невід'ємною частиною державної діяльності щодо охорони життя та здоров'я людей, національного багатства і навколишнього природного середовища. Правовою основою діяльності в галузі пожежної безпеки є Конституція, Закон України "Про пожежну безпеку" та інші закони України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, рішення органів державної виконавчої влади, місцевого та регіонального самоврядування, прийняті в межах їх компетенції. Складність та різноманітність завдань, пов'язаних із забезпеченням протипожежного захисту, з попередженням та гасінням пожеж, викликають необхідність безпосередньої участі в цьому процесі всіх державних, господарських, комерційних та. громадських організацій. В залежності від призначення та функцій ці організації наділяються певними повноваженнями і є окремими елементами загальної системи протипожежного захисту держави. Центральні органи державної виконавчої влади забезпечують: - проведення єдиної політики в галузі пожежної безпеки; - визначення основних напрямків розвитку науки і техніки, координацію державних, міжрегіональних заходів і наукових досліджень у галузі пожежної безпеки, керівництво відповідними науково-дослідними установами; - розробку та затвердження державних стандартів, норм і правил пожежної безпеки; - встановлення єдиної системи обліку пожеж;
- організацію навчання спеціалістів у галузі пожежної безпеки, керівництво пожежно-технічними навчальними закладами; - оперативне управління силами і технічними засобами, які залучаються до ліквідації великих пожеж; - координацію роботи щодо створення і випуску пожежної техніки та засобів протипожежного захисту, встановлення державного замовлення на їх випуск і постачання; - співробітництво з органами пожежної безпеки інших держав. Центральні органи державної виконавчої влади, Рада Міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві органи державної виконавчої влади, органи місцевого та регіонального самоврядування в межах своєї компетенції організують розроблення та впровадження у відповідні галузі і регіони організаційних та науково-технічних заходів щодо запобігання пожеж та їх гасіння, забезпечення пожежної безпеки населених пунктів і об'єктів. Особливе місце в загальній системі протипожежного захисту займає Міністерство надзвичайних ситуацій України, яке через своє Управління Державної пожежної охорони виконує такі функції: - забезпечує здійснення державного пожежного нагляду, пожежної охорони населених пунктів і об'єктів, координує діяльність міністерств, інших центральних органів державної виконавчої влади з питань удосконалення пожежної охорони; - одержує від міністерств, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань; - залучає для розроблення актуальних проблем пожежної безпеки, проведення консультацій та експертиз вищі навчальні заклади та інші установи, а також окремих учених, висококваліфікованих фахівців. Рішення з питань пожежної безпеки, які розробляє і приймає Міністерство надзвичайних ситуацій України, є обов'язковими для органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій та громадян. У свою чергу міністерства та інші центральні органи виконавчої влади проводять єдину науково-технічну політику з питань пожежної безпеки, розробляють і реалізують комплексні заходи, спрямовані на поліпшення пожежної безпеки об'єктів, здійснюють методичне керівництво та контроль за діяльністю підвідомчих об'єктів у галузі пожежної безпеки. Багатосторонність і складність організаційних і технічних питань пожежної безпеки потребують відповідної координації і постійного контролю. Для цього в апаратах міністерств, інших центральних органах державної виконавчої влади створюються спеціальні служби пожежної безпеки. Протипожежний захист потребує досить значного матеріально-технічного забезпечення. Випуск найважливіших видів продукції протипожежного призначення, пожежної техніки, обладнання, засобів пожежегасіння та протипожежного захисту включається до державного замовлення. Читайте також:
|
||||||||
|