МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальні відомостіМетодичні вказівки До виконання курсового проекту з предмету «Основи розрахунку будівельних конструкцій». Для студентів денного та заочного відділень Спеціальність 5.06010101 «Будівництво та експлуатація будівель та споруд».
Розробили: Войтюк П.В. та Юрчук В.Д. Викладачі Кам’янець-Подільського коледжу будівництва, архітектури та дизайну.
Розглянуто та схвалено на засіданні циклової комісії «Архітектурно-будівельних та розрахунково-конструктивних дисциплін»
Протокол №______ від _______________ Голова комісії _______________________ Соловей Ю.В.
м. Кам’янець – Подільський 2012р.
Зміст Вступ ………………………………………………………………………3 1. Загальні відомості ………………………………………………………...4 2. Вказівки до компоновки міжповерхового перекриття……………….. 5 3. Конструктивна схема перекриття………………………………………. 6 4. Попереднє визначення товщини плити і розмірів поперечного перерізу балок……………………………………………………………..6 5. Розрахунок та конструювання плити………………………………….. 10 5.1.Вибір розрахункової схеми………………………………………….10 5.2.Визначення розрахункових прольотів плити……………………....10 5.3.Визначення навантаження на плиту………………………………...11 5.4.Визначення згинальних моментів…………………………………..11 5.5.Визначення товщини плити………………………………………....12 5.6.Визначення площі повздовжньої робочої арматури……………….13 6. Розрахунок та конструювання другорядної балки…………………… 16 6.1.Вибір розрахункової схеми……………………………………….…16 6.2.Визначення розрахункових прольотів……………………………...17 6.3.Визначення навантаження на балку………………………………...17 6.4.Визначення згинальних моментів…………………………………..18 6.5.Визначення поперечних сил………………………………………...21 6.6.Визначення розмірів поперечного перерізу другорядної балки….21 6.7.Визначення розрахункової форми поперечного перерізу другорядної балки………………………..…………………………..22 6.8.Визначення площі повздовжньої робочої арматури……………….22 6.9.Розрахунок міцності другорядної балки за похилими перерізами 23 7. Розрахунок та конструювання колони………………………………….29 7.1.Вибір розрахункової схеми……………………………………….…30 7.2.Визначення зусиль в колоні першого поверху…………………..…30 7.3.Визначення розмірів поперечного перерізу колони…………….....32 8. Розрахунок та конструювання фундаменту…………………………....36 8.1.Навантаження на фундамент…………………………………….….36 8.2.Визначення розмірів підошви фундаменту………………………...36 8.3.Визначення висоти фундаменту………………………………….....37 8.4.Визначення згинаючих моментів…………………………………...38 8.5.Визначення площі перерізу арматури……………………………....38 Питання для самоконтролю……………………………………………….. 41 Додаток ………………………………………………………………………42 Використана література……………………………………………………..48
ВСТУП За останні роки в Україні все більше уваги приділяється використанню монолітного залізобетону. Це обумовлено рядом переваг: будівлі може бути надана виразна архітектурна форма, підвищена жорсткість, монолітне з’єднання елементів, підвищена стійкість до агресивних впливів навколишнього середовища, використання матеріалів та обладнання з урахуванням можливостей будівельної організації, зменшення вартості у порівнянні із збірними конструкціями. Опрацьовані методичні вказівки призначені для використання студентами будівельних спеціальностей при виконані курсового проекту № 1 з дисципліни «Залізобетонні конструкції» та «Будівельні конструкції» і розділів дипломного проекту. Вказівки вміщують приклад розрахунків та конструювання елементів перекриття з колоною і фундаментом, а також питання для самоконтролю. Таблиця 1 Вихідні дані для проектування.
Примітки: вихідні дані визначаються із бланку завдання на курсовий проект, який знаходиться у викладача. Загальні відомості В монолітних ребристих перекриттях робоча арматура розташована в ребрах головних та другорядних балок, які взаємно перетинаються під прямим кутом і з’єднані між собою монолітною плитою. Рис. 1. Монолітне ребристе перекриття з балочними плитами: 1 – головні балки; За конструктивним рішенням варіанту розглядається ребристе перекриття з балочними плитами. Це означає, що відношення сторін опорного контуру плити повинно бути не менше двох (рис. 1) , де проліт плити; – проліт другорядної балки; Балочні плити перекриття працюють на згин в короткому напрямку. Величиною згинаючого моменту в поздовжньому напрямку нехтують через його незначну величину. Проектування ребристого монолітного перекриття здійснюють в такій послідовності: 1. Виконують компоновку перекриття в двох або трьох варіантах. 2. Розраховують елементи перекриття: плиту, другорядну та головну балки, колону першого поверху та фундамент обраного варіанту. 3. Розробляють робочі креслення розрахованих конструкцій. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|