Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Значення неперервної освіти педагога для його професійної діяльності

У зв’язку з високою динамічністю освітнього середовища для кожного педагога стає очевидною необхідність постійного й системного професійного навчання, коли принцип «освіта на все життя» набуває іншого значення: «освіта впродовж усього життя». Національна доктрина розвитку освіти одним із пріоритетних напрямків державної політики щодо розвитку освіти визначає розвиток системи безперервної освіти та навчання протягом життя.

Сьогодні необхідність неперервної освіти зумовлена самим життям, інноваційною діяльністю освітніх закладів, потребами особистості постійно удосконалюватися, підвищувати свій професійний імідж і статус. Розвиток професійної майстерності відбувається здебільшого безпосередньо в практичній діяльності педагога, й засвоєння отриманих знань, коли будується власний стиль педагогічної діяльності.

Метою всієї методичної роботи школи є вдосконалення рівня педагогічної майстерності, формування професійної компетентності педагогів, розвиток особистої культури і творчого потенціалу, спрямований на підвищення якості освіти й активне використання інноваційних технологій.

Реалізація поставленої мети відбувається через вирішення наступних задач:

· системна організація й методичне забезпечення неперервного підвищення кваліфікації й професійно-особистісної культури педагогів, сприяння творчому росту, самореалізації, самоосвіті;

· вивчення, аналіз та оцінка ефективності освітньої й виховної діяльності;

· виявлення, узагальнення й розповсюдження передового педагогічного досвіду;

· удосконалення системи інформаційно-аналітичного забезпечення методичної підтримки впровадження інноваційних освітніх технологій.

Залежно від рівня професійної майстерності педагогів умовно розподіляють на три групи.

Перша група – педагоги, що мають високий рівень професійної майстерності, цікавий досвід роботи, впроваджують нові методики та технології.

Друга група – це група вдосконалення майстерності.

Третя група – група становлення майстерності. До неї входять молоді педагоги школи.

Форми методичної роботи з педагогами різноманітні: фронтальні, групові, індивідуальні. Основною груповою формою методичної роботи є циклові методичні комісії, які роблять значний внесок у рішення задач щодо удосконалення професійної майстерності педагогічного колективу.Ефективною формою роботи з кадрами є Школа педагогічної майстерності.

Одним із найбільш ефективних засобів підвищення професійної компетентності вчителя є самоосвітня діяльність. Самесамоосвіта – це основне джерело отримання нової інформації, теоретичних знань, обґрунтування власних ідей. В основі самоосвіти лежить поєднання культури самоосвітньої діяльності й потреби в особистісному й професійному зростанні, бо саме особистісне прагнення до самовдосконалення виступає рушійною силою, що дозволяє досягнути професійних висот. Крім цього, прагнення до самоосвіти є структурним компонентом інноваційної діяльності.

У зв’язку з цим зміст, методи й форми навчання педагогів на всіх стадіях його неперервної освіти мають бути спрямовані на зростання ступеня самостійності, активізації самоосвіти. Основна форма самоосвіти – це вивчення сучасної науково-методичної та психолого-педагогічної літератури. Великі можливості для самоосвіти з’явилися з розвитком мережі Інтернет та інших видів електронних інформаційних ресурсів. Велике значення для самоосвіти має спілкування з колегами. Саме через спілкування відбувається засвоєння знань, більш глибоке їх розуміння, встановлення зв’язку з іншими явищами й поняттями, розкривається досвід упровадження сучасних технологій.

Таким чином, методична служба школи є складовою системи неперервної освіти вчителів, системи професійного самовдосконалення педагога, яке можна уявити як рух від самоосмислення до самоствердження, самореалізації особистості. На якому б етапі професійного шляху не знаходився педагог, він ніколи не вважатиме свою освіту завершеною. Тільки в постійному творчому пошуку, єднанні технології навчання дорослих із технологією самостійної роботи відбувається вдосконалення професійних навичок й умінь, розвиток творчого потенціалу, самоствердження людини як успішної особистості, що самореалізовується. За словами Бена Світленда, «Успіх – це шлях, а не мета».


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  11. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 1181

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Вимоги до кваліфікації педагога

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.