- забезпечення достатнього рівня розвитку регіону;
- стабільність надходження коштів;
- пріоритетний розвиток соціально-культурної сфери;
- наукова обґрунтованість розмірів видатків;
- обов'язковий характер виконання
- тісний зв'язок з поточним бюджетом;
- зміна бюджетних пріоритетів;
- виконання в міру надходження коштів
Доходи
- податок на доходи фізичних осіб;
- податок на власність;
- неподаткові надходження;
- субсидії, субвенції, дотації;
- плата за землю;
-податок на прибуток підприємств;
-адміністративні збори та платежі;
-надходження від штрафів та фінансових санкцій;
-інші неподаткові надходження;
Закінчення табл. 1.3
-надходження сум кредиторської та дебіторської за боргова-ності підприємств;
-збір за забруднення навколишнього середовища
Видатки
- на соціальний захист та соціальне забезпечення;
- на фінансування пасажирського транспорту;
- на тверде паливо;
- на соціально-культурну сферу;
- на охорону здоров'я;
- на фізичну культуру і спорт;
- на житлове господарство;
- на заходи цивільної оборони, правоохоронні органи;
- на утримання органів влади
-капітальні вкладення на розвиток виробництва і соціальної сфери;
-витрати на капітальний ремонт
Дані табл. 1.3 свідчать, що поточні видатки потребують негайного та своєчасного фінансування за рахунок стабільних джерел доходів: плати за землю; податків на доходи фізичних осіб та на власність; неподаткових надходжень; трансфертів. Бюджет розвитку повинен фінансувати розширене відтворення всіх сфер діяльності. Співвідношення поточного бюджету і бюджету розвитку залежить від досягнутого регіоном рівня економічного та соціального розвитку.