Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура посібника

Вступ

В сучасних умовах формування ринкових відносин в Україні, за яких спостерігається налагодження нових міжнародних зв’язків та здійснюється широкий обмін фахівцями, виникає необхідність в підготовці висококваліфікованих спеціалістів у різних галузях суспільного життя (у тому числі і музики), які повинні володіти навичками та вміннями професійного спілкування з іноземними колегами (з метою обміну досвідом і досягненнями у своїй галузі та ефективного їх застосування в Україні). У цьому контексті іноземна мова (в даному випадку англійська), як засіб професійного спілкування майбутніх фахівців, набула надзвичайної вагомості в системі вищої освіти немовних вищих навчальних закладів нашої країни, в тому числі і вузів мистецтв. У зв’язку з цим перед викладачами іноземних мов вищих музичних навчальних закладів стоять серйозні завдання сформувати в студентів комунікативну компетенцію, достатню для здійснення успішного спілкування в професійній сфері діяльності.

Сучасний рівень організації самостійно-пізнавальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови значною мірою вимагає удосконалення. Проблемам удосконалення самостійної пізнавальної діяльності присвячені праці Нізамова Р.А., Скаткіна М.М., Жарової Л.В., Шадрікова В.Д.

Даний посібник активізує позиції сучасної наукової думки, зокрема враховуються науково-теоретичні праці таких учених, як Лозова В.І., Троцко Г.В., Дмитрик І.С., Красовський Б.Д., Шевченко П.І., Виговська О.І., Ісаєв І.Ф., Несторова Н.Б., Лернер І.Я.

Розробки посібника призначені для студентів музично-педагогічних інститутів (факультетів), консерваторій, університетів/академій культури, а також для кола осіб, які вивчають англійську мову та цікавляться питаннями музики. Посібник розрахований на слухачів, які продовжують вивчення англійської мови в вузі, і може бути використаний на ІІ та ІІІ етапах навчання мові.

Головною метою навчання за даним посібником є:

- розвиток навичок усного мовлення з метою здійснення професіональної комунікації;

- розвиток навичок читання оригінальної фахової літератури;

- формування лексичних навичок професійного спілкування;

- закріплення граматичного матеріалу за допомогою системи вправ;

- розвиток навичок аудіювання на матеріалі англомовних пісень;

- розвиток та вдосконалення навичок, необхідних для більш глибокого розуміння змісту оригінального тексту, навичок аналізувати структуру тексту, анотувати та реферувати прочитане.

У визначенні тематики посібника враховуються в першу чергу, професійні інтереси студентів. Всі теми є співвіднесеними з програмою та учбовим планом підготовки майбутніх музикантів.

Алгоритм текстового матеріалу враховує наступні фактори:

- пізнавальність та інформативність;

- відповідна професійна тематика;

- фактологічна привабливість;

- сучасність;

- відповідність рівню загальноосвітньої, професійної та мовної підготовки студентів;

- наявність стимулу для спілкування.

Посібник є першою і єдиною спробою поєднання музичного і текстового матеріалу з метою навчання професійній англійській мові майбутніх музикантів. Його створено відповідно до комунікативного підходу до навчання іноземних мов, а також з урахуванням основних принципів таких музичних методів навчання, як сучасний музичний підхід, створений Р. Дж. Антоном, аудіосінгвальний метод Уве Кінда, музично-лінгвістичний підхід Макартура та Троджера, та ін.

Головним методичним положенням усіх цих методів є те, що музика являє собою один з найефективніших мнемонічних засобів, що полегшує запам’ятовування нової інформації та сприяє її активізації. Вона як дидактичний прийом має величезний потенціал в навчанні іноземних мов та виконує багато функцій в навчанні ІМ, серед яких можна назвати соціальну, психологічну, когнітивну, лінгвістичну, культурологічну, освітню, естетичну, розважальну та продуктивну.

Структура посібника

Посібник складається із вступу, семи розділів (Units), рекомендацій від автора та додатка. Кожен з розділів містить таке:

- передтекстові завдання у вигляді питань, пісень та вправ на їх розуміння;

- аутентичний текст (один чи декілька) для інтенсивного читання та вправи до нього;

- лексичні вправи, мета яких розуміння, закріплення і практичне використання лексичного матеріалу;

- завдання для розвитку навичок усного мовлення;

- завдання для написання ессе або твору за однією з запропонованих тем; граматичні вправи, спрямовані на повторення і перевірку знань вивченого раніше граматичного матеріалу, а також завдання з перекладу на англійську мову, які дозволять студентам виявити рівень засвоєння запропонованого лексичного та граматичного матеріалу;

- аутентичний текст для художнього перекладу чи реферування англійською мовою;

- кросворди та вікторини.

До посібника також додається диск із записами англомовних пісень та музичних творів, які використовуються для навчання англійській мові майбутніх музикантів. Музичний матеріал розташовано у відповідності до навчальних розділів (Units).

Посібник призначений як для аудиторної так і для самостійної роботи.

 

 

Unit 1. Music is the Soundtrack of Your Life


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  4. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  5. IY.3. Общество и его структура.
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. А) Структура економічних відносин.
  8. Аграрна структура та її елементи
  9. Агропромисловий комплекс та його структура
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Алфавіт мови і структура програми




Переглядів: 856

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | LEAD-IN

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.