Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні вимоги до роботи з групою посиленої психологічної уваги

 

Управління виховної роботи проводить активну роботу з удосконалення психопрофілактичної та виховної роботи у внутрішніх військах МВС України.

Одним із головних завдань офіцерів виховних структур є формування здорового морально-психологічного клімату й атмосфери нетерпимості до порушників дисципліни та законності. Командири підрозділів внутрішніх військ всіх рівнів несуть особисту відповідальність за організацію та проведення виховної і психопрофілактичної роботи в підпорядкованих підрозділах.

У внутрішніх військах розроблено комплекс заходів психологічного та виховного характеру, що здійснюються з метою своєчасної профілактики і попередження надзвичайних подій серед військовослужбовців внутрішніх військ МВС України, підвищення рівня адаптаційних можливостей особистості військовослужбовців (курсантів, слухачів) до умов службово-бойової діяльності, забезпечення їх психологічного благополуччя, збереження психічного і фізичного здоров’я, запобігання службовому й побутовому травматизму. Ця система доповнена заходами виховного впливу і насамперед спрямована на виховання у військовослужбовців почуття відповідальності за виконання функціональних обов’язків, забезпечення відкритості та об’єктивності в оцінці службової діяльності та дисципліни.

З метою диференційованого розподілу заходів первинної психопрофілактики, зусиль психологів і вихователів за рахунок визначення кола осіб, які потребують першочергової психологічної допомоги та проведення заходів виховного спрямування у зв’язку з особливостями впливу на них стресогенних та інших факторів службово-бойової і позаслужбової діяльності та навчально-виховного процесу у підрозділах внутрішніх військ, створені групи посиленої психологічної уваги.

Аналізуючи досвід роботи з військовослужбовцями, віднесеними до групи посиленої психологічної уваги, в управлінні виховної роботи розроблено Методичні рекомендації, згідно з якими військовослужбовці, котрі потребують психологічної допомоги, умовно розділені на дві категорії. Підгрупа індивідуально-виховного впливу та психологічного спостереження складається з осіб, які потребують поточного психолого-виховного впливу. Роботу з даною категорією проводять спільно психологи й офіцери виховної роботи. У підгрупу психологічної уваги (до неї включаються військовослужбовці, які потребують поглибленої психологічної допомоги та здійснення корекційних заходів. Консультативну роботу з цією категорією осіб проводять найбільш підготовлені психологи-консультанти.

Психопрофілактична та індивідуальна виховна робота в підрозділах внутрішніх військ – це процес виховного і профілактичного впливу на особовий склад, метою якого є виховання підготовленого, висококваліфікованого, дисциплінованого військовослужбовця, який може стійко переносити навантаження, психологічні стреси, долати труднощі військової служби. Проведення індивідуальної роботи передбачає систему виховних і психопрофілактичних заходів, які здійснюються з урахуванням індивідуальних особливостей військовослужбовця і спрямовані на формування у нього необхідних умінь і навичок, високих особистісних та професійних якостей.

Виходячи з цього, головними завданнями проведення індивідуальної та психопрофілактичної роботи з військовослужбовцями, віднесеними до групи посиленої психологічної уваги, є забезпечення якісного виконання військовослужбовцями своїх функціональних обов’язків, піднесення ефективності їх оперативно-службової діяльності та боєздатності цілеспрямованим використанням науково-обґрунтованих форм і методів виховання.

Визначені у рекомендаціях спільні заходи виховної і психопрофілактичної роботи з військовослужбовцями, включеними до групи посиленої психологічної уваги внутрішніх військ, являють сукупність науково обґрунтованих комплексних організаційно-управлінських, морально-психологічних, педагогічних, правових, культурно-просвітницьких і соціальних заходів, спрямованих на своєчасну профілактику та попередження надзвичайних подій серед військовослужбовців внутрішніх військ МВС України, забезпечення психологічного благополуччя, запобігання службовому та побутовому травматизму.

У внутрішніх військах з групою посиленої психологічної уваги проводиться ціла низка різних заходів.

Виховна робота:

– командирами підрозділів – з безпосередньо підпорядкованим особовим складом;

– офіцерами виховної роботи відповідно до функціональних обов’язків;

– заступниками командирів усіх ланок з підлеглим особовим складом за напрямком діяльності.

– громадськими організаціями, створеними в підрозділах, відповідно до положень про громадські організації;

– кураторами – із закріпленими військовослужбовцями.

– до участі у виховній роботі можуть залучатись органи місцевого самоврядування, релігійні, громадські та інші організації, які створені і діють згідно з законодавством;

– загальне керівництво виховною роботою з особовим складом та її координацію здійснює командир підрозділу;

– організація виховної роботи в підрозділі покладається на заступників командирів з виховної роботи.

Психопрофілактична робота здійснюється:

– офіцерами-психологами відділень, груп, батальйонів (військових частин) виховної роботи (далі – офіцерами-психологами);

– керівниками підрозділів – з безпосередньо підпорядкованим особовим складом;

– офіцерами виховної роботи з особовим складом відповідно до функціональних обов’язків;


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  7. II. Основні засоби
  8. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  9. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 1423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Психологічне супроводження військовослужбовців віднесених до ГППУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.