Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Узагальнення та зберігання матеріалів роботи з групою посиленої психологічної уваги

Матеріали роботи з підгрупою психологічної уваги ГППУ даних методичних рекомендацій, мають суто конфіденційний характер і зберігаються в окремій справі у офіцера-психолога.

У разі отримання під час психологічного супроводження службово-бойової діяльності військовослужбовця (курсанта, слухача) або проведення виховної роботи інформації щодо загрози інтересам служби або безпеці військовослужбовців підрозділів внутрішніх військ чи громадян вона обов’язково подається командирові військової частини і заступникові з виховної роботи.

Результати психопрофілактичної і виховної роботи з військовослужбовцем (курсантом, слухачем), якого віднесено до ГППУ, надаються командирові підрозділу у вигляді консультативного висновку й мають рекомендаційний характер.

Повна інформація та матеріали стосовно особи, яку віднесено до ГППУ, зберігаються із дотриманням конфіденційності інформації, знаходиться виключно в користуванні психолога або офіцера виховної роботи і надається іншим особам лише у таких випадках:

– установлених чинним законодавством;

– учинення особою чи вияву нею реальних намірів учинити дії, що становлять безпосередню небезпеку для неї чи для інших людей, або неспроможність самостійно задовольняти свої основні життєві потреби на рівні, який забезпечує її життєдіяльність, або загрози заподіяння значної шкоди своєму здоров’ю у зв’язку з погіршенням психічного стану;

– письмового звернення самої особи до психолога або офіцера виховної роботи з проханням про передачу інформації іншим особам в її інтересах;

– направлення особи для поглибленого обстеження до Центру психіатричної допомоги та професійного психофізіологічного відбору відділу (служби) охорони здоров’я.

Командування підрозділів внутрішніх військ, керівництво навчальних закладів, офіцери-психологи, офіцери виховних структур не мають права змушувати військовослужбовців (курсантів, слухачів) повідомляти про себе будь-яку інформацію особистого характеру проти їх волі.

Підстави, умови та порядок включення військовослужбовців (курсантів, слухачів) до підгруп ГППУ:

Підставою для прийняття рішення про включення військовослужбовців (курсантів, слухачів) до підгрупи індивідуально-виховного впливу ГППУ є наявність таких факторів і умов:

– труднощі, пов’язані з процесом адаптації до умов службово-бойової діяльності;

– систематичні порушення військової дисципліни, відхилення від загальноприйнятих норм поведінки на службі й у побуті;

– конфліктні стосунки в сім’ї, розірвання шлюбу, утримання в сім’ях військовослужбовців важко хворих членів родини, смерть близьких людей;

– труднощі у формуванні міжособистісних стосунків у колективі;

– зловживання алкогольними напоями;

– особисте звернення військовослужбовця (курсанта, слухача) за наданням індивідуальної допомоги до працівника РОС.

Підставою для прийняття рішення про включення військовослужбовців (курсантів, слухачів) до підгрупи психологічної уваги ГППУ є наявність таких факторів і умов:

– застосування військовослужбовцем внутрішніх військ вогнепальної зброї на ураження;

– перебування військовослужбовцем внутрішніх військ в екстремальних ситуаціях, пов’язаних із загибеллю людей;

– виявлення за результатами психологічної діагностики у військовослужбовця підрозділу внутрішніх військ негативного психоемоційного стану;

– яскраво виражена схильність військовослужбовця до конфліктів, що призводить до погіршення соціально-психологічного клімату в колективі;

– ознаки формування соціально-психологічної дезадаптації особистості;

– уживання наркотичних, токсичних речовин чи психотропних препаратів, у тому числі й медичних без припису лікарів;

– підвищена хворобливість, часта відсутність на службі через стан здоров’я, скарги на самопочуття;

– передсуїцидальна поведінка, висловлювання намірів покінчити життя самогубством або наявність в анамнезі суїцидальних спроб;

– наявність випадків психічних захворювань, алкоголізму чи суїцидальної поведінки серед близьких родичів;

– акцентуації характеру, які зумовлюють виражені негативні риси особистості;

– схильність до невротичних і депресивних реакцій;

– перенесення психотравмуючих ситуацій, пов’язаних із службово-бойовою діяльністю, смертю родичів, товаришів, близьких людей, розірванням шлюбу тощо;

– особисте звернення військовослужбовця (курсанта, слухача) за психологічною допомогою до психолога.

Військовослужбовці (курсанти, слухачі), яких віднесено до ГППУ, залежно від підстав зарахування, умовно розподіляються за напрямками психопрофілактичної та індивідуально-виховної роботи.

Психопрофілактичний напрямок роботи

1. Службовий – робота з особами, які проходять службу в умовах підвищеного ризику, психоемоційного навантаження та постійного впливу стресогенних факторів службово-бойової діяльності.

2. Соціально-психологічний – робота з особами, які мають труднощі в адаптації до умов службово-бойової діяльності, конфліктні відносини з командуванням та колегами по службі, виявляють відхилення в поведінці, зловживають алкоголем, схильні до азартних ігор, виявляють наміри покінчити життя самогубством, мають у минулому суїцидальні спроби або відомі випадки суїцидальної поведінки серед їхніх близьких родичів тощо.

3. Психологічний, психосоматичний – робота з особами, в яких за підсумками психологічної діагностики отримано негативні результати та виявлено несприятливий психоемоційний стан, акцентуації характеру або схильність до невротичних і депресивних реакцій, які висловлюють скарги на самопочуття, тривалий час перебувають на лікарняному й виявляють підвищену хворобливість, або особи, які зловживають алкоголем, помічені у вживанні наркотичних, токсичних речовин або психотропних препаратів.

Індивідуально-виховний напрямок роботи:

1. Службово-дисциплінарний – робота з особами, які систематично порушують службову дисципліну, мають низькі показники у службовій діяльності, професійній підготовці тощо.

2. Сімейно-побутовий – робота з особами, які мають конфліктні стосунки в сім’ї, розірвали шлюб, мають на утриманні важко хворих членів родини, пережили смерть близьких людей.

3. Термін перебування військовослужбовця (курсанта, слухача) у ГППУ встановлюється психологом, який безпосередньо здійснює психопрофілактичні заходи, залежить від загального психологічного стану особи та результатів проведеної психокорекційної та індивідуально-виховної роботи.

Матеріали та інформація, необхідні для зарахування військовослужбовця (курсанта, слухача) до ГППУ:

– результати психодіагностичного та соціально-психологічного вивчення;

– результати психологічного супроводження службово-бойової діяльності;

– інформація, надана командуванням, посадовими особами, безпосереднім оточенням, близькими й рідними;

– інформації, наданої офіцерами виховної роботи;

– інформації, наданої самою особою.

За наявності двох і більше осіб з подібними проблемами психолог або офіцер виховної роботи мають право сформувати таких осіб у відповідні групи й у подальшому здійснювати з ними групову роботу.

Термін перебування військовослужбовця (курсанта, слухача) у ГППУ встановлюється психологом, а в підгрупах індивідуально-виховного впливу психологом разом із офіцером виховної роботи, які безпосередньо здійснюють психопрофілактичні та виховні заходи.

Матеріали та інформація, необхідні для зарахування військовослужбовця (курсанта, слухача) до ГППУ:

– результати психодіагностичного та соціально-психологічного вивчення;

– результати психологічного супроводження службово-бойової діяльності;

– інформація, наданої командуванням, посадовими особами, безпосереднім оточенням, близькими й рідними;

– інформація, надана офіцерами виховної роботи;

– інформація, надана самою особою.

Психолог повинен повідомити під підпис військовослужбовця (курсанта, слухача) про включення його до ГППУ, пояснити підстави зарахування і порядок здійснення з ним подальших профілактичних заходів, скласти докладний план індивідуальної психопрофілактичної роботи з військовослужбовцем підрозділу, в якому визначається орієнтовна кількість годин, основні завдання психокорекційної роботи та бажаний результат, і затвердити його у заступника командира з’єднання, військової частини, навчального закладу з виховної роботи (по роботі з особовим складом).

Офіцер виховної роботи повинен пояснити підстави й порядок здійснення з військовослужбовцем, якого включено до підгрупи індивідуально-виховного впливу ГППУ, заходів індивідуально-виховного впливу, скласти докладний план індивідуально-виховної роботи з військовослужбовцем підрозділу, в якому визначається орієнтовна кількість годин, основні завдання виховної і роз’яснювальної роботи та бажаний результат, і затвердити його у заступника командира (начальника) з виховної роботи (по роботі з особовим складом).


Додаток 3


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведення роботи з групою посиленої психологічної уваги | Типові звіти за результатами психологічної роботи у військовій частині внутрішніх військ МВС України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.