Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роботи з військовослужбовцями строкової служби військової частини 0000, яких було віднесено до групи посиленої психологічної уваги у січні 200_ р.

У січні 200_ р. до групи посиленої психологічної уваги було включено:

1) рядового Воболя П.В., стрільця 1-ї патрульної роти через виявлення за результатами тестування 3-ї групи НПС, а також виявлення того, що до служби у в/с виникали думки про самогубство;

2) рядового Цуйбіду Я.С., стрільця 1-ї патрульної роти – через те, що лікарем психіатром йому визначена служба без зброї. Із прибуттям до частини молодого поповнення призову ІІ-200_ у листопаді – грудні 200_ після проведеної роботи віднесено до ГППУ;

3) солдата Ларука В.П., стрільця 1-ї патрульної роти – через те, що він важко пристосовується до умов служби, дуже переживає розлуку з коханою дівчиною;

4) солдата Тітера П.Б., стрільця 1-ї патрульної роти – через те, що лікарем психіатром йому період адаптації визначена служба без зброї на;

Після завершення спланованої психопрофілактичної роботи та наявності позитивних результатів виключено з ГППУ таких військовослужбовців: рядового Слішина О.В., рядового Рикора В.І.

Відповідно до вимог директив КВВ МВС України № 75 від 27.09.2002 р. та № 21 від 13.10.1998 р. із вищезазначеними військовослужбовцями з боку відповідних посадових осіб здійснювалася профілактична виховна й організаційна робота, а саме: спостереження, контроль за поведінкою, індивідуальні бесіди.

Завдяки цій роботі військовослужбовцями, віднесеними до групи посиленої психологічної уваги, не було допущено злочинів, подій, дисциплінарних проступків і випадків травмувань.

Наполегливо й обмірковано профілактична виховна та організаційна робота проводилася командиром 1-ої патрульної роти капітаном Плаксименко С.О., заступником командира роти з виховної роботи ст. лейтенантом Каровим Р.О

Під час здійснення дисциплінарної практики однією з найбільш дієвих форм виховання було подання командиром підрозділу військовослужбовців на заохочення або покарання правами командира частини, також упроваджено у практику таку форму виховання, як листування командування підрозділу з батьками військовослужбовців.

Роботу з даною категорією військовослужбовців у цілому оцінено як задовільну.

Зазначено про необхідність проведення більш цілеспрямованої індивідуально-виховної роботи та здійснення дієвого контролю за військовослужбовцями даної категорії.

З метою попередження загибелі та самогубств серед особового складу, виявлення військовослужбовців, які потребують посиленої психологічної уваги та організації роботи з ними, у підрозділах частини є певні пропозиції.

1. Роботу з групою посиленої психологічної уваги вважати пріоритетним напрямком у діяльності командирів підрозділів, їх заступників з виховної роботи. Проводити постійне спостереження та вивчення проблем військовослужбовців строкової служби.

2. Командуванню 1-ої патрульної роти забезпечити ефективну роботу з військовослужбовцями, віднесеними до групи посиленої психологічної уваги. Щоквартально на нараді командування частини аналізувати ефективність роботи з військовослужбовцями, яких віднесено до групи посиленої психологічної уваги.

3. Підвищити ефективність роботи з відбору військовослужбовців за контрактом для проходження служби у підрозділах частини. Особливу увагу приділити вивченню індивідуального рівня емоційно-вольової (нервово-психічної) стійкості, виявленню вірогідності наявності у кандидатів ознак девіантної поведінки, схильності до зловживання спиртними напоями, вживання наркотичних і збуджуючих речовин.

4. Індивідуально-виховну роботу військовослужбовцями строкової служби вважати основним засобом діяльності щодо профілактики загибелі та самогубств серед особового складу.

 

Офіцер (психолог) групи виховної роботи військової частини 0000

капітан А.В. Панов

10.01.200_ року


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типові звіти за результатами психологічної роботи у військовій частині внутрішніх військ МВС України | Огляд за результатами роботи з військовослужбовцями строкової служби, які потребують посиленої психологічної уваги, і рекомендації щодо подальшої роботи з ними.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.