Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роботи з офіцерами, прапорщиками, військовослужбовцями за контрактом військової частини 0000, яких було віднесено до групи посиленої психологічної уваги у 1-му півріччі 200_ р.

 

У І півріччі 2007 року до групи посиленої психологічної уваги було включено:

1) капітана Калуньова С.В. – начальника служби артилерійського озброєння – через систематичне порушення службової дисципліни, відхилення від загальноприйнятих норм поведінки на службі й у побуті;

2) капітана Власененка С.А. – начальника служби КЕЧ – через відхилення від загальноприйнятих норм поведінки на службі й у побуті;

3) ст. лейтенанта Дузіна О.В. – командира взводу 1-ої патрульної роти – через те, що офіцер має низький авторитет серед товаришів по службі, тривале погіршення уваги її концентрації або здатності до якісного мислення, постійне відчуття неповноцінності, непридатності, втрата самоповаги, тривожність, неадекватне почуття відповідальності та провини;

4) прапорщика Табакова Т.К. – командира відділення 2 патрульної роти – через нестриманість та імпульсивність у поведінці, надмірну образливість та агресивне сприйняття критики на свою адресу, завищену самооцінку, вимогу особливого ставлення до себе;

5) прапорщика Мілясника О.В. – помічника НВН 2-ої патрульної роти – через неадекватну образливість, підвищене роздратування, підозріле ставлення до тих, хто його оточує, болюче сприйняття критики на свою адресу, безпричинну зміну настрою, схильність до необґрунтованого ризику, виявлення чудернацьких поведінкових особливостей;

6) ст. прапорщика Сванова С.І. – начальника їдальні – через відхилення від загальноприйнятих норм поведінки на службі й у побуті;

7) ст. сержанта Косманова О.О. – командира відділення ВМТЗ – через відхилення від загальноприйнятих норм поведінки на службі та в побуті;

8) ст. солдата Пладикіна А.А. – стрільця 1-ої патрульної роти – через відхилення від загальноприйнятих норм поведінки на службі й у побуті;

 

Після завершення спланованої психопрофілактичної роботи і наявності позитивних результатів з ГППУ виключено:

– капітана Власененка С.А., начальника служби КЕЧ частини.

 

 

Відповідно до вимог директиви КВВ МВС України № 14 від 01.09.2008 р. із вищезазначеними військовослужбовцями відповідними посадовими особами здійснювалася профілактична виховна та організаційна робота, а саме: спостереження, контроль за поведінкою, індивідуальні бесіди, заходи дисциплінарного впливу, відвідування сімей військовослужбовців, для здійснення цієї роботи залучалися громадські організації.

Завдяки цій роботі військовослужбовцями, яких було віднесено до групи посиленої психологічної уваги, не було допущено злочинів, подій, дисциплінарних проступків і випадків травмувань.

Найбільш наполегливо та обмірковано профілактична виховна та організаційна робота проводилася з військовослужбовцями зазначеної категорії у І півріччі 2007 р. у 2-й патрульній роті, де командиром роти капітан Бужавков О.А., заступник з виховної роботи ст. лейтенант Браласов С.А.

Поверхово, епізодично індивідуально – виховна робота з військовослужбовцями зазначеної категорії у І півріччі 2007 р. проводилась у 1-й патрульній роті, де командир роти капітан О.С. Плаксименко, заступник командира роти з виховної роботи ст. лейтенант Каров Р.О.

Офіцерами командування, управління, підрозділів здійснювалося відвідування військовослужбовців зазначеної категорії за місцем проживання з метою вивчення житлово-побутових умов, проведення бесід з дружинами та батьками військовослужбовців.

У процесі здійснення дисциплінарної практики однією з найбільш дієвих форм виховання роль командирів підрозділів було зведено до подання військовослужбовців на заохочення або покарання правами командира частини.

Роботу з даною категорією військовослужбовців у цілому відмічено, як задовільну. Вказано на необхідність проведення більш цілеспрямованої індивідуально-виховної роботи та здійснення дієвого контролю за військовослужбовцями даної категорії.

З метою попередження загибелі й самогубств серед особового складу, виявлення військовослужбовців, які потребують посиленої психологічної уваги та організації роботи з ними, в підрозділах частини є пропозиції:

1. Роботу з групою посиленої психологічної уваги вважати пріоритетним напрямком у діяльності командирів підрозділів, їх заступників з виховної роботи. Проводити постійне спостереження та вивчення проблем офіцерів, прапорщиків, військовослужбовців за контрактом .

2. Командуванню підрозділів частини забезпечити ефективну роботу з військовослужбовцями, яких віднесено до групи посиленої психологічної уваги. Щоквартально на нараді командування частини аналізувати ефективність роботи з військовослужбовцями, віднесеними до групи посиленої психологічної уваги.

3. Підвищити ефективність роботи по відбору військовослужбовців за контрактом для проходження служби у підрозділах частини. Особливу увагу приділити вивченню індивідуального рівня емоційно-вольової (нервово-психічної) стійкості, виявленню вірогідності наявності у кандидатів ознак девіантної поведінки, схильності до зловживання спиртними напоями, вживання наркотичних і збуджуючих речовин.

4. Індивідуально-виховну роботу з офіцерами, прапорщиками, військовослужбовцями за контрактом вважати основним засобом діяльності щодо профілактики загибелі та самогубств серед особового складу.

5. Особливу увагу в індивідуальній роботі звертати на вивчення поведінки офіцерів, прапорщиків та військовослужбовців за контрактом у вільний від служби час. Організувати відвідування сімей офіцерів, прапорщиків і військовослужбовців за контрактом, яких віднесено до групи посиленої психологічної уваги.

 

Заступник командира військової частини 0000 з виховної роботи

підполковник І.І. Петренко

 

Офіцер (психолог) групи виховної роботи військової частини 0000

капітан А.В. Панов

17.09.200_ р.

Зразок


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Щодо кількості та причин зарахування військовослужбовців строкової служби до групи посиленої психологічної уваги військової частини 0000 станом на 15.07.200_ р. | Список офіцерів, прапорщиків, військовослужбовців військової служби за контрактом, яких віднесено до групи посиленої психологічної уваги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.