Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОСНОВНИЙ КУРС

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

МИКОЛАЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО

КАФЕДРА ІНОЗЕМНИХ МОВ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З КУРСУ

«ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ»

ДЛЯ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

МИКОЛАЇВ – 2012

  Друкується за рішенням вченої ради Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського протокол №________від________

 

Укладач: Айзікова Л.В., викладач кафедри іноземних мов Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського

 

Рецензенти:  
Щербакова О. Л.   кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філологічних дисциплін Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського  
Остапчук Т. П. кандидат філологічних наук, доцент кафедри теорії і практики перекладу Чорноморського державного університету імені Петра Могили

 

Методичні рекомендації призначені студентам біологічного факультету, які вивчають іноземну мову (англійську) за професійним спрямуванням протягом І-ІІІ семестрів, та розраховані на 80 годин аудиторної роботи та 70 годин самостійної підготовки.

Методичні рекомендації складаються з чотирьох частин: основного курсу, комплексу вправ для систематизації граматичних навичок, завдань проблемно-пошукового характеру для самостійної роботи та короткого граматичного довідника. Кожний урок основного курсу включає фонетичні, лексичні та граматичні вправи. Базові і додаткові тексти уроків дібрані з урахуванням змісту спеціальних дисциплін, які вивчаються студентами протягом першого і другого року навчання. Завдання для самостійного опрацювання передбачають виконання професійно орієнтованих завдань із підготовкою звіту англійською мовою.

ЗМІСТ

ОСНОВНИЙ КУРС  
Змістовий модуль 1. Біологія – наука про живі організми
Lesson One. Biology in our life
Lesson Two. Biology as a science
Змістовий модуль 2. Класифікація живої природи
Lesson Three. Animals and plants
Lesson Four. Carolus Linneus
Змістовий модуль 3. Дослідження в галузі біології
Lesson Five. The microscope
Lesson Six. Charles Darwin
ГРАМАТИЧНІ ВПРАВИ  
The simple present tense
The simple past tense
The future simple tense
The present continuous tense
The simple present and the present continuous
The past continuous tense
The simple past and the past continuous
The future continuous and the future simple
The present perfect tense
The present perfect and the simple past
The future perfect tense
The present continuous tense as a future form
The be going to form
The present continuous and the be going to form
The present continuous and the future simple
Passive Voice
Indirect speech: statements
Indirect speech: questions
Indirect speech: commands, requests, advice
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ  
Characteristics of biosphere
Biological molecules test
ГРАМАТИЧНИЙ ДОВІДНИК  
Теперішній простий час
Минулий простий час
Майбутній простий час
Теперішній тривалий час
Минулий тривалий час
Майбутній тривалий час
Теперішній завершений час
Минулий завершений час
Майбутній завершений час
Теперішній перфектно-тривалий час
Минулий перфектно-тривалий час
Майбутній перфектно-тривалий час
Наказовий спосіб
Узгодження часів
Пряма і непряма мова
Модальні дієслова
ГРАМАТИКА В ТАБЛИЦЯХ ТА СХЕМАХ  
Структура речення
Система часів
Артикль
Ступені порівняння прислівників і прикметників
Множина іменників
Числівник
Способи вираження майбутньої дії
Література

ОСНОВНИЙ КУРС


Читайте також:

  1. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  2. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  3. Анкета — основний інструмент дослідження
  4. Бюджет як основний фінансовий план держави
  5. Вантажна митна декларація як основний документ при здійсненні митного оформлення вантажів
  6. Витрати підприємства як основний об'єкт управління в системі контролінгу
  7. Всесвітня митна організація— основний суб'єкт регулювання митно-тарифних відносин на мегарівні
  8. Диверсифікація як стандарт управління капіталом та основний принцип інвестиційної політики.
  9. ДОКУМЕНТ - ОСНОВНИЙ ВИД ДІЛОВОГО МОВЛЕННЯ
  10. Документ як основний вид ділового стилю.
  11. Документ — основний вид офіційно-ділового стилю
  12. Ефективність суспільного виробництва як основний чинник успішного розвитку економіки




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.