Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання роботи

1. На аркуші міліметрового паперу (формат А4 у масштабі 1:5 або 1:10) нанести твірні розгорнутої циліндричної поверхні 1-1, 2-2 і т.д. у кількості M+1, розмістивши їх на заданій віддалі між поперечними планками (рис.4.1). Верхня твірна M+1 повторює першу твірну.

Якщо розгорнуту поверхню звернути в циліндр, то ці твірні (перша і остання) співпадуть.

2. Визначити крок гвинта

, (4.1)

де М – кількість поперечних планок;

а – ширина міжряддя.

3. За даним значенням числа заходів основного гвинта К розрахувати хід основного гвинта

. (4.2)

4. Далі знайти число ходів додаткового гвинта

. (4.3)

та хід додаткового гвинта

. (4.4)

5. На твірній 1-1 відкласти відрізки AB=t і BC=t1, розділивши їх на відповідну кількість частин, що дорівнює b.

З точки B поставити перпендикуляр BD і точку D перетину його з твірною 1'-1' з'єднати з точками A і C. Прямі AD і CD є розгорткою гвинтових ліній основного і допоміжного гвинта. Вправо і вліво від точки D провести похилі прямі, що паралельні AD і CD і віддалені одна від одної на відстань b.

Якщо в точках перетину розгорток гвинтових ліній і твірних розмістити зуби, то отримаємо зубове поле.

6. Контур ланки борони будують, розміщуючи середню частину зигзаго­подібних планок між 2-ю і 4-ю твірними вздовж розгортки гвинта з меншим ходом. Крайні частини поздовжніх планок повинні бути розміщені вздовж розгортки гвинта з більшим ходом.

 


Необхідно мати на увазі, що кожен зуб борони буде утворювати одну окрему борозенку у тому випадку, коли число поперечних рядів зубів (пла­нок) і число заходів гвинта К не матимуть спільного множника. У іншому випадку по одній борозенці пройде така кількість зубів, яка дорівнює спіль­ному множнику. Не допустиме і число К=1 для одного з гвинтів, тому число поперечних планок приймають М=5, а число заходів гвинта К=2 або 3.

Зуби на крайніх поперечних планках менше схильні до забивання рос­линними рештками. Через це, для зменшення габаритів борони, вони можуть бути наближені до середніх на віддаль h1 (табл.4.2). Для цього необхідно про­вести додатково твірні 1"-1" і 5"-5" на відстані h1 (див.рис.4.1) і спроекту­вати на них точки розміщення зубів з 1-ї і 5-ї твірних. Таким чином, зуби, які розміщені на крайніх поперечних план­ках, зміщуються з розгортки гвинто­вої лінії.

Правильність побудови ланки борони перевірте, спроектувавши сліди усіх зубів на 1-1. Якщо віддалі між ними рівні а , борона спроектована пра­вильно, а якщо ні — шукайте помилку. Вкажіть порядок роботи борони (з яких поперечних планок проводяться послідовні борозенки).

7. Конструктивну ширину захвату ланки зубової борони можна визначи­ти за залежністю

, (4.5)

де z =MN – кількість зубів;

N – кількість поздовжніх планок.

Технологічна ширина захвату B борони буде B=Bo+a.

Довжина ланки L борони

. (4.6)

8. Для стійкого ходу ланки борони необхідно, щоб лінія тяги проходила через слід центра ваги борони (рис.4.2).

 

 

 


Ця умова виконується при

. (4.7)

Цей кут a забезпечується зміною довжини тяги і висотою її приєднання.

Необхідне навантаження на зуб буде забезпечене при вазі ланки борони G, Н

. (4.8)

 

а її тяговий опір R, Н

. (4.9)

6.Зміст звіту. Вихідні дані за вказаним варіантом, контури ланки борони з всіма проміжними побудовами в масштабі 1:5 або 1:10 і розрахунками параметрів.

Схема ланки борони в поздовжньо-вертикальній проекції зі схемою

дії сил, висновки.

Питання для самоконтролю

1. Класифікація борін за типом робочого органа, їх призначення.

2. Яка різниця в технологічній дії на грунт різних типів борін?

3. Яка основна агротехнічна вимога до роботи зубових борін?

4. Як перевірити якість складання середніх та важких зубових борін після ремонту?

5. Як забезпечується стабільна глибина обробітку середніми та важкими зубовими боронами?

6. Проаналізуйте (схематично) роботу двох суміжних розпушувальних робочих органів грунтообробних машин.

7. Чому у вибраній схемі парового культиватора (чизельного плуга) розпушувальні лапи не можна ставити в один ряд? Як це положення реалізоване у спроектованій бороні?

8. З яких міркувань крайні поперечні планки борони зміщують з h до h1?

9. Який принцип закладений у побудову зубового поля?

10. Чому ширину ланки борони не роблять великою?

11. Яка різниця у поняттях “конструктивна” і “технологічна” ширина захвату ланки борони? Як вони визначаються?

12. Як визначити кількість зубів на ланці борони?

13. Чим обумовлюється та як визначається необхідна вага борони?

14. Умова стійкого ходу борони в роботі.

15. Що потрібно зробити, коли при боронуванні агрегатом зі зчіпкою задні частини борін піднімаються вверх і “доганяють” трактор?

16. Як визначається та в яких межах знаходиться тяговий опір різних типів зубових борін?

17. Технологічний процес роботи зуба борони.

18. Призначення і робочі органи сітчастих, лукових, шлейф-борін.

 

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота №4 | Лабораторна робота №5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.