Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота №4

 

ПРОЕКТУВАННЯ ТА АНАЛІЗ РОБОТИ ЛАНКИ ЗУБОВОЇ БОРОНИ

1.Мета роботи. Оволодіти методом побудови зубового поля і проектування ланки борони на ньому та засвоїти умови стійкої рівноваги грунтообробних знарядь у роботі.

2.Тривалість заняття2 академічні години.

3.Зміст роботи. Спроектувати за заданим варіантом вихідних даних (табл.6) ланку зубової борони типу "зиг-заг", визначити основні розміри, вагу, лінію тяги і тяговий опір борони.

4.Вихідні дані. Основні параметри сучасних зубових борін наведені у табл. 4.2, а варіанти вихідних даних у табл.4.1.

Таблиця 4.1

Варіанти вихідних даних

Варі-ант Тип борони Число заходів основного гвинта, К h, мм a, мм q, мм Po, Н/зуб ℓ, мм N
1 Легка 3 200 25 9 12 120 4 2 Легка 2 300 35 8 10 100 5 3 Важка 3 325 50 16 45 150 6 4 Важка 2 375 60 20 50 200 4 5 Середня 3 250 40 12 22 140 5 6 Середня 2 275 45 15 25 175 6 7 Легка 3 300 25 7 12 125 4 8 Легка 2 275 30 8 16 150 5
    Продовження табл.6
Варі-ант Тип борони Число заходів основного гвинта, К h, мм a, мм q, мм Po, Н/зуб ℓ, мм N
9 Середня 3 275 40 14 24 175 6 10 Середня 2 300 50 13 25 200 4 11 Важка 3 450 75 20 45 250 5 12 Важка 2 400 70 18 47 275 6 13 Легка 3 300 30 9 15 125 4 14 Легка 2 250 25 10 15 100 5 15 Середня 3 350 45 13 21 125 6 16 Важка 2 400 55 20 45 300 4 17 Важка 3 450 70 17 48 250 5 18 Легка 2 275 25 8 12 120 6 19 Легка 3 25 30 10 14 125 4 20 Важка 2 425 60 16 45 250 5 21 Важка 3 400 55 18 49 225 6 22 Середня 2 325 50 15 24 175 4 23 Середня 3 300 40 14 23 200 5 24 Легка 2 300 25 6 11 130 6 25 Легка 3 250 30 7 14 140 4

Примітка. Для всіх варіантів завдання прийняти M=5.

Таблиця 4.2

Основні параметри зубових борін

Типи борін Міжряддя а, мм Глибина ходу а1, мм Навантаження на 1 зуб q , H Тяговий опір на 1 зуб Ро , Н
Важкі 50...75 75...125 16...20 40...50
Середні 40...55 40...75 12...15 20...25
Легкі 25...35 20...40 6...10 10...15
Типи борін Відстань між рядами зубів, мм Довжина зуба , мм Переріз зуба
h h1
Важкі 300...450 150...300 150...300 квадратний
Середні 250...350 150...250 100...200 квадратний
Легкі 200...300 100...200 100...150 круглий

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 353

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність виконання роботи. | Послідовність виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.