МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||
Послідовність виконання роботи.1. Визначити графічно ширину зони деформації грунту розпушувальною лапою, для чого (рис. 3.1): – в масштабі побудувати контури розпушувальної лапи з вильотом ℓо , зануреної в грунт на глибину a; – провести прямі OA, OB, OC; – перпендикулярно до OC провести прямі CC2 і OO2; – відкласти на прямій OO2 відрізок O1O2, що дорівнює ширині розпушувальної лапи; – провести під кутом Q/2 прямі O1C1 і O2C2 і віміряти ширину захвату розпушувальної лапи bр. Правильність графічної побудови перевірити аналітичним розрахунком bр: , (3.1)* де j – кут тертя, що визначається за відомим коефіцієнтом тертя f. * Примітка. Слідкуйте за системою одиниць (використовуємо СI) 2. Визначити мінімальну відстань між рядами лап (за формулою 2 або з креслення) і заокруглити її до мінімальних рекомендованих значень. Простір між лапами не повинен забиватися рослинними рештками. З цією метою лапи на рамі культиватора розміщують у 2 або 3 ряди в шахматному порядку. Відстань між рядами розпушувальних лап можна визначити з умови максимального використання зони деформації . (3.2)
Відстань між рядами лап приймають в межах 400...500 мм. Для уникнення забивання стрілчасті лапи встановлюють так, щоб відстань між краями суміжних лап була не менше 30...50 мм. 3. Визначити ширину перекриття за залежністю (3.3). Ширина захвату стрілчастої лапи дорівнює конструктивній ширині. Перекриття Db у стрілчастих лап виключає можливі огріхи при обробітку грунту внаслідок зміщення лап культиватора в горизонтальній площині (рис.3.2).
Отже, , (3.3) де Lгр – довжина гряділя, м (Lгр=0,4...0,8 м). Перекриття становить 35...80 мм залежно від способу кріплення лап на рамі. В одних і тих же точках на брусі можуть бути встановлені гряділі як з розпушувальними, так і стрілчастими лапами, тому необхідно виконувати умову bр≤bс. Якщо цю умову важко виконати, то розпушувальні лапи встановлюють у 3 ряди. 4. Підрахувати необхідну кількість лап (формула 4), заокруглити отриманий результат до цілого непарного числа. При однаковій ширині захвату лап в обох рядах їх кількість , (3.4) де t – відстань між слідами сусідніх лап. Тяговий опір другого ряду лап значно менший, ніж першого, тому при розміщенні стрілчастих лап частіше у другому ряді встановлюють лапи з більшою шириною захвату, ніж у першому. 5. Побудувати схему розміщення розпушувальних лап на рамі культи- ватора аналогічно до схеми рис.3.4, вибравши необхідний масштаб. 6. Вибрати необхідні типорозміри універсальних стрілчастих лап з таким розрахунком, щоб їх гряділі можна було закріпити в цих точках, що і гряділі розпушувальних лап. Стрілчасті універсальні лапи випускаються з шириною захвату 220, 270 і 330 мм при 2g=650 і 250, 330 і 380 мм при 2g=600. Із запропонованого ряду розмірів стрілчастих лап вибрати такі розміри, які дорівнюють або дещо більші ширини зони деформації розпушувальної лапи і встановити однотипні лапи в обох рядах, або щоб сума розмірів двох стрілчастих лап різної ширини захвату дорівнювала або дещо перевищувала 2bр. Різниця в розмірах не повинна виходити за межі можливого значення перекриття. 7. Побудувати схему розміщення стрілчастих лап на рамі культиватора аналогічно до схеми рис.3.4 у масштабі рис.3.3.
8. Визначити отриману ширину захвату культиватора з розпушувальними Bр та стрілчастими лапами Вс при їх розташуванні у два ряди за залежністю (5) . (3.5) 6. Зміст звіту. Необхідні розрахунки згідно з послідовністю виконання роботи за заданим варіантом. Схеми для визначення ширини захвату розпушувальної лапи і розміщення різних типів лап на рамі культиватора, виконаних згідно з ЄСКД на міліметровому або креслярському папері стандартного формату і відповідного масштабу, висновки за результатами роботи.
Питання для самоконтролю 1. Для чого потрібне перекриття робочих органів культиватора? 2. На яку глибину, якими робочими органами доцільно проводити передпосівну культивацію і чому? 3. Чому розпушувальні лапи культиваторів, сошники зернових сівалок не розташовують в один ряд? 4. З яких міркувань віддаль між рядами лап L заокруглюють (приймають) ближче до мінімально рекомендованого значення? 5. У якому випадку задана ширина захвату культиватора і запроектована точно співпадають? 6. Яка різниця між конструктивною і технологічною шириною захвату для культиватора з розпушувальними лапами і чи є вона для культиватора зі стрілчастими лапами? 7. З яких міркувань леза стрілчастих і однобічних (бритв) лап ставлять з кутом g до напрямку руху? 8. Від чого залежить значення кута Q для розпушувальних лап? 9. Яка різниця у будові, призначенні та роботі стрілчастих плоскорізальних та універсальних лап? 10. Чому у перший ряд рекомендують ставити стрілчасті лапи меншої ширини захвату та з меншим кутом g ? 11. Які стрілчасті лапи заточують зверху, а які знизу леза? 12. До чого призведе відсутність перекриття робочих органів? 13. Яким чином, на Вашу думку, можна підвищити ефективність знищення бур’янів культиваторами? 14. Як запобігають присипанню культурних рослин при міжрядному обробітку; коли, як і для чого його здійснюють? 15. Що сприяє підвищенню робочої швидкості та зменшенню захисної смуги при міжрядному обробітку просапних культур? Читайте також:
|
|||||||||||||||
|