Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота №3

ПОБУДОВА СХЕМИ ПАРОВОГО

КУЛЬТИВАТОРА

1. Мета роботи. Засвоїти принцип роботи та розстановки робочих органів грунтообробних машин (знарядь) на прикладі побудови схеми парового культиватора.

2. Тривалість заняття2 академічні години.

3. Зміст роботи. Визначити ширину захвату розпушувальних лап куль­тиватора і допустиму максимальну відстань між рядами лап при розміщенні їх у два ряди. Побудувати на основі вихідних даних (табл.5) схеми розміщен­ня робочих органів на рамі культиватора при комплектуванні його розпушу­вальними і стрілчастими лапами у вибраному масштабі.

4. Вихідні дані. Для побудови схеми культиватора для суцільного обробіт­ку грунту використовуються наступні параметри:

B – задана ширина захвату культиватора,м;

а – глибина обробітку грунту, см;

d – конструктивна ширина розпушувальної лапи,мм;

a – кут входження у грунт розпушувальної лапи,град;

Q – кут зони деформації грунту, град;

о – виліт носка лапи відносно стояка, мм;

f – коефіцієнт тертя грунту по сталі;

d – можливий кут відхилення гряділя, град.

Таблиця 3.1

Варіанти вихідних даних *

Варіант B, м a, см d, мм a 0 Q 0 о , мм f d0
0,60
0,51
0,55
0,60
0,50
0,37
0,38
0,51
0,53
0,57
0,47
0,40
0,49
0,53
0,60
0,61
0,54
0,43
0,61
0,60
0,47
0,55
0,59
0,60
0,53

*Графічну побудову зручно виконувати на міліметровому папері формату А3.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність виконання роботи | Послідовність виконання роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.