Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання роботи

7.1. Вивчити загальну будову, робочий процес та технологічні регулювання зернової сівалки.

7.2. Встановити зернову сівалку на задану норму висіву насіння згідно рекомендованої методики.

7.3. Вивчити загальну будову, робочий процес та технологічні регулювання бурякової сівалки.

7.4. Засипати в бункер робочої секції сівалки СУПН-8 насіння кукурудзи.

7.5. Включити привод робочих органів і вентилятора й прослідкувати технологічний процес роботи кукурудзяної сівалки.

7.6. Вивчити загальну будову, робочий процес та технологічні регулювання кукурудзяної сівалки.

7.7. Ознайомитись з особливостями будови та роботи овочевих сівалок.

7.6. Вивчити загальну будову, робочий процес та технологічні регулювання картоплесаджалки СН-4 Б.

7.8. Засипати в бункер картоплесаджалки посадковий матеріал.

7.9. Включити привод садильних апаратів і відслідкувати технологічний процес роботи картоплесаджалки.

7.10. Ознайомитись з особливостями будови та роботи картоплесаджалок КСМ-4 та САЯ-4.

7.11. Вивчити загальну будову, робочий процес та технологічні регулювання розсадосадильної машини СКН-6А.

7.12. Користуючись дод. В заповнити таблицю “Технічні характеристики посівних машин”.

Таблиця 5.1

Технічні характеристики посівних машин

Показники СЗ-3,6А СЗ-5,4 ССТ-12В УПС-12 СУПН-8А
Ширина захвату, м          
Кількість рядків, шт          
Відстань між рядками, см          
Робоча швидкість, км/год.          
Продуктивність, га/год.          
Глибина сівби, мм          

 

7.13. Скласти звіт.

Зміст звіту

8.1. Накреслити схему та описати технологічний процес роботи зернової сівалки.

8.2. Нарисувати технологічну схему роботи бурякової сівалки ССТ-12Б.

8.3. Заповнити таблицю 2.1 - Технічні характеристики посівних машин.

8.4. Описати методику встановлення зернової сівалки на задану норму висіву насіння і розрахувати її значення за завданням ведучого викладача.

Питання для самоконтролю

9.1. Яку будову має зернова сівалка?

9.2. Які типи висівних апаратів Ви знаєте?

9.3. З чого складається котушковий висівний апарат?

9.4. Чим досягається зміна глибини загортання насіння в сівалці СЗ-3,6?

9.5. Технологічний процес роботи зернової сівалки.

9.7. Які сошники застосовують на зернових і овочевих сівалках?

9.8. Чим досягається зміна кількості висіву насіння у зернових сівалках?

9.9. Як і чим регулюють в сівалках глибину загортання насіння?

9.11. Як перевірити у полі правильність встановлення сівалки на задану норму висіву?

9.12. Яку загальну будову має сівалка ССТ-12Б.

9.13. Чим досягається зміна відстані між насінинами у рядку?

9.14. Яку будову має сівалка СУПН-8?

9.15. Як працює висівний апарат пневматичного типу?

9.16. Як змінити норму висіву в сівалці СУПН-8?

9.17. Яку будову має картоплесаджалка СН-4Б?

9.18. Принцип роботи картоплесаджалки СН-4 Б.

9.19. Якого типу висаджувальний апарат картоплесаджалки САЯ-4?

9.20. Назвіть характерні особливості будови картоплесаджалки КСМ-4.

9.21. Яких правил безпечної роботи необхідно додержуватись під час сівби (садіння) сільськогосподарських культур?


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 1080

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис установки і методики експерименту | Загальні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.