Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опис установки і методики експерименту

Вивчення конструкцій зернової, овочевої і спеціальних сівалок та картоплесаджалок проводиться на їх натурних зразках безпосередньо на робочому місці. Призначення та будову робочих органів машин для сівби і садіння сільськогосподарських культур вивчають біля стенду з робочими органами.

Налагодження зернової сівалки на задану норму висіву насіння проводиться в наступній послідовності:

- встановити сівалку на підставки, щоб її опорні колеса не торкалися поверхні площадки;

- користуючись номограмою (дод. Б) визначити робочу довжину котушки і передаточне відношення редуктора для заданої норми висіву озимої пшениці Q = 200 кг/га;

- зміною шестерень редуктора встановити вибране за номограмою передаточне відношення;

- встановити за допомогою важеля регулятора необхідну робочу довжину котушок і зазор між котушками й клапанами висівних апаратів;

- під висівні апарати встановити ящик для збирання висіяного зерна;

- засипати в зерновий ящик посівний матеріал і зробити 15 обертів опорно-приводного колеса;

- зібрати висіяне зерно і зважити;

- розрахувати масу теоретично висіяного насіння за формулою:

Мр = ВπDnQ / 104 (1-ε), (5.1)

де В – робоча ширина захвату сівалки, м;

D – діаметр опорно-приводного колеса, м (у СЗ-3,6 – 1,18 м);

Q – задана норма висіву насіння, кг/га;

ε – коефіцієнт проковзування колеса (ε = 0,05 – 0,10).

- порівняти фактично висіяну кількість насіння з розрахунковим значенням;

- за результатами порівняльної оцінки провести коректування параметрів висівних апаратів для забезпечення заданої норми висіву Q.


Читайте також:

  1. Автоматичні установки пожежегасіння.
  2. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  3. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  4. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  5. Будова газобалонної установки
  6. Бурові установки
  7. Бурові установки для буріння стволів, їх призначення і класифікація.
  8. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. В.О. Сухомлинський — майстер унікального експерименту
  11. Варіанти завдання наведені в кінці методики у додатку №1
  12. Вербальні методики.




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості | Послідовність виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.