Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання роботи

7.1. Вивчити будову, роботу та використання комбайна ККУ-2А.

7.2. Відрегулювати глибину ходу підкопувальних лемешів шляхом їх переміщення вверх (вниз) відносно опорних коліс.

7.3. Встановити різну (20, 40, 60 мм) амплітуду коливань верхньої вітки пруткового елеватора, змінюючи положення пальця кривошипа механізму приводу.

7.4. Встановити тиск в балонах-грудкоподавлювачах 0,01 МПа.

7.5. Вивчити будову, роботу та використання картоплекопача-валко­укладача УКВ-2.

7.6. Змінити положення щитка для формування з викопаної картоплі валка різної ширини.

7.7. Ознайомитись з роботою сортувального пункту КСП-15.

7.8. Вивчити будову, роботу, основні регулювання та використання гичкозбиральної (БМ-6).

7.9. Прослідкувати за послідовністю регулювання вертикального і горизонтального зазорів між диском і копіром гичкозрізувального апарату.

7.10. Вивчити будову, роботу, основні регулювання та використання коренезбиральної машини (КС-6).

7.11. Запустити двигун коренезбиральної машини.

7.12. Включити в роботу автомат водіння машини по рядках і ознайомитись з його роботою.

7.13. Привести в рух всі робочі органи машини КС-6.

7.14. Відключити на 10 секунд вивантажувальний елеватор.

7.15. Відключити робочі органи і вимкнути двигун.

7.16. Прослідкувати за регулюваннями глибини ходу підкопувальних дисків, натягу віток транспортерів.

7.17. Скласти звіт.

Питання для звіту

8.1. Накреслити схему та описати технологічний процес роботи картоплезбирального комбайна ККУ–2А.

8.2. Описати технологічний процес роботи машини КС-6.

8.3. Описати організацію збирання картоплі на полі копачами.

Питання для самоконтролю

9.1. Способи збирання картоплі та машини для їх реалізації.

9.2. Призначення машин бурякозбирального комплексу для двофазної технології.

9.3. Способи (технології) збирання цукрових буряків та машини для їх реалізації.

9.4. Призначення та технологічний процес роботи дворядного лемішно-транспортерного картоплекопача.

9.5. Призначення основних вузлів картоплезбирального комбайна (за технологічним процесом).

9.6. Призначення та робота гичкозбиральної машини БМ-6.

9.7. Технологічний процес роботи коренезбиральної машини КС-6.

9.8. Обґрунтуйте вибір коренезбиральної машини КС-6Б чи РКС-6, якщо Ви фермер.

9.9. Які роботи доцільно виконати на полі перед (днів за 7…10) збиранням картоплі копачами або комбайнами?

9.10. Яку будову має картоплезбиральний комбайн ККУ-2А?

9.11. Чому колова швидкість нижнього балона грудкоподавлювача менша від швидкості верхнього?

9.12. Назвіть основні технологічні регулювання, які впливають на якість викопування і очищення бульб.

9.13. назвіть технологічні регулювання машини УКВ-2.

9.14. Коли та як розділяють картоплю на три фракції (робота КСП-15)?

9.15. Які регулювання має гичкозрізувальний апарат машини БМ-6?

9.16. Як змінити глибину ходу копачів коренезбиральної машини КС-6?

9.17. Які типи підкопувальних робочих органів слід вибрати для викопування коренеплодів на важких грунтах вологістю 20 – 25%?


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 816

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис установки і методики експерименту | Загальні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.