Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опис установки і методики експерименту

Вивчення конструкцій машин і комбайнів для збирання картоплі і цукрових буряків проводиться на їх натурних зразках безпосередньо на робочому місці. Для підвищення ефективності заняття кожну підгрупу ділять на дві ланки, кожна з яких на робочому місці і під керівництвом ведучого викладача або навчального майстра вивчає певну групу машин (корене-, гичкозбиральні, картоплекопачі і картоплезбиральні комбайни, картоплесортувальні пункти) протягом 15 хв. Після цього ланки послідовно міняються робочими місцями до повного ознайомлення з усіма машинами і комбайнами.

Під час вивчення конструкції і процесу роботи гичкозбиральної машини необхідно відрегулювати вертикальний і горизонтальний зазори між диском і копіром різального апарату.

Вивчення конструкції і особливостей регулювання коренезбиральної машини проводять на діючій моделі КС-6. Регулюють глибину ходу підкопувальних дисків, натяг віток транспортерів, знайомляться з особливістю відключення вивантажувального елеватора.

Вивчення конструкції і особливостей регулювання картоплекопачів і комбайнів та картоплесортувальних пунктів проводять на їх діючих моделях. Регулюють глибину ходу підкопувальних лемешів і амплітуду коливань верхньої вітки елеватора, тиск в балонах-грудкоподавлювачах.


Читайте також:

  1. Автоматичні установки пожежегасіння.
  2. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  3. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  4. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  5. Будова газобалонної установки
  6. Бурові установки
  7. Бурові установки для буріння стволів, їх призначення і класифікація.
  8. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. В.О. Сухомлинський — майстер унікального експерименту
  11. Варіанти завдання наведені в кінці методики у додатку №1
  12. Вербальні методики.




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості | Послідовність виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.