МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IW #6 ПИТАЛЬНІ РЕЧЕННЯПовторення теоретичного матеріалу: 1.Загальні запитання. Загальні запитання починаються з допоміжного дієслова, що є частиною простого дієслівного присудка, після якого стоїть підмет, а потім основне дієслово-присудок у відповідній формі:
2.Спеціальні запитання. Запитання до окремих членів речення називаються спеціальними. Вони починаються з питальних слів:What…? Що? Який? Who..?Хто? Кого?Whose…? Чий?Which…? Який? Котрий?How…? Як? Яким чином?Where…? Де? Куди?When…? Коли?Why…? Чому? Навіщо? 1. Питання до різних членів речення, окрім підмета;
2. Питання до підмета. У спеціальних питаннях, які відносяться до підмета, порядок слів такий же, як і в розповідному пропозиції. Якщо питальне слово є підметом, то після нього, як і в розповідному реченні, ставиться присудок:
Якщо питальне слово є визначенням підмета, то після нього одразу ставиться підмет, а потім присудок. 3. Спеціальні питання зі словом what. Вживаються наступні поєднання зі словом what: What color is your car? What colors are his eyes? What time is it? What size is your shirt? What make is your TV set? What day is it today? What kind of job What sort of job What type of job is it?
What може вживатися без іменника: What is your name? What is his address? What is her favorite color?
3. Альтернативні запитання мають можливість вибору одного з двох персон, предметів, дій, і можуть бути поставлені до довільного члену речення. Альтернативне запитання може розпочинатися з дієслова (як загальне запитання) чи з питального слова (як спеціальне запитання) і обов’язково містить сполучник or. Do you work or (do you) study? - Ви працюєте чи навчаєтеся? I study -Я навчаюся Якщо альтернативне запитання відноситься до визначення підмету, вживається прямий порядок слів: What conductors offer more resistance: long ones or short ones? Які провідники чинять більший опір: довгі чи короткі? TEST Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|