МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Програма навчальної дисципліниМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Факультет європейського права і правознавства Кафедра міжнародного права Т.О. СВИДА Міжнародні організації Навчально-методичні матеріали до вивчення курсу Ужгород - 2013 Свида Т.О. Міжнародні організації: навчально-методичні матеріали до вивчення курсу / Т.О. Свида. – Ужгород: вид-во Ужгородського національного університету, 2013. – 25 с. Навчально-методичні матеріали з курсу “Міжнародні організації” рекомендує студентам систему організаційно-методичних заходів, які сприятимуть формуванню умінь і навичок із зазначеної дисципліни.
Рецензенти: Динис Г.Г., кандидат юридичних наук, доцент, зав. кафедри міжнародного права УжНУ; Котляр О.І., кандидат юридичних наук, доцент кафедри міжнародного права УжНУ.
Ó Т.О. Свида, 2013 рік ЗМІСТ
Вступ ................................................................................................................................4
Програма курсу………………………………………………………………...……….5
Тематичний план.............................................................................................................8
Плани семінарських занять...........................................................................................10
Тематика рефератів…………………………………………..……………………….14
Орієнтовні питання для підсумкового контролю......................................................17
Рекомендована література для вивчення дисципліни ..............................................20
Основні критерії оцінювання знань студентів............................................................23
ВСТУП Мета дисципліни – оволодіння студентами навичками аналізу міжнародно-правових аспектів діяльності міжнародних міждержавних організацій, визначення юридичної природи таких міждержавних утворень, їх ролі в регулюванні сучасних міжнародних відносин, вивчення установчих документів, інших рішень міжнародних організацій, тенденцій їх розвитку, можливих змін, розвитку і вдосконалення внутрішньоорганізаційного механізму, процедури прийняття рішень тощо. Головним завданням дисципліни «Міжнародні організації» є підготовка фахівців, здатних виконувати висококваліфіковану аналітичну, організаційну, дослідницьку роботу у галузі міжнародного права; У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - поняття та ознаки міжнародної організації; - типологію міжнародних організацій; - правову природу міжнародних організацій; - правосуб’єктність міжнародної організації; - роль міжнародних договорів у створенні та діяльності міжнародних організацій; - способи створення міжнародних організацій та припинення членства у міжнародній організації; - види членства у міжнародній організації; - основи внутрішнього права міжнародних організацій; - правовий статус міжнародних службовців; - акти міжнародних організацій та їх юридичну силу; вміти: - робити аналіз статутних документів міжнародних організацій; - робити аналіз діяльності міжнародних організацій, практики застосування міжнародних актів у діяльності міжнародних організацій; - визначати вид міжнародної організації та юридичну силу прийнятих ними актів.
Програма навчальної дисципліни Читайте також:
|
||||||||
|