Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура режиму ГПД

Режим групи у другій половині дня містить наступні структурні компоненти:

§ Перша частина – стабільна:

- Обід

- Прогулянка

- самопідготовка

§ Друга частина – гнучка, або рухлива:

- діяльність за інтересами (дозвіллєва)

- виховні заходи

- гурткова робота.

Режим ГПД у початковій школі передбачає:

· прогулянку на свіжому повітрі не менше, ніж 1,5 години у період між закінченням уроків і до початку виконання домашніх завдань;

· виконання домашніх завдань у 2-му класі – 45 хв.; у 3 класі – 1 година 10хв.; 4 класі –1 год. 30 хв.;

· харчування;

· спортивні заняття, тривалість яких повинна бути не менше 35 хв. для 1 класу, 40 хв. для 2 – 4 класів;

· заняття за інтересами;

· суспільно-корисну працю;

· денний відпочинок (сон) для учнів 1 класу, тривалість якого складає не менше 1,5 год.

· після закінчення уроків доцільно проводити спортивно-оздоровчу годину тривалістю 60 хв. як складову режиму роботи ГПД, яка не дублює урок фізкультури, але має певну структуру.

Ефективне функціонування ГПД залежить від матеріально-технічного забезпечення.

Так, першою важливою умовою функціонування ГПД є наявність приміщення. Якщо немає окремого приміщення, бажано виділити найпростіший світлий клас, забезпечити можливість користуватися (згідно з розкладом) бібліотекою, спортзалом, кабінетами, де є технічні засоби.

Тому рекомендується виокремити зони різного призначення:

· навчальну;

· ігрову;

· трудову.

· самостійної художньої діяльності.

 

 

 
 



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  4. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  5. IY.3. Общество и его структура.
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. А) Структура економічних відносин.
  8. Аграрна структура та її елементи
  9. Агропромисловий комплекс та його структура
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Алфавіт мови і структура програми




Переглядів: 1204

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація груп продовженого дня | Діяльність вчителя-вихователя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.