МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ПОРАДИДані «Методичні рекомендації щодо підготовки і проведення семінарських занять циклу гуманітарної підготовки з нормативної навчальної дисципліни «Філософія» (для студентів усіх галузей знань і напрямів підготовки)» підготовлені у відповідності з розробленою на кафедрі програмою з цієї навчальної дисципліни. Вивчення тем, що наводяться у цьому методичному виданні, дозволить студентам оволодіти філософськими знаннями і на їх підставі підвищити світоглядний та загальнокультурний рівень. Кожна тема включає питання для обговорення, тематику доповідей, перелік основної та додаткової літератури. Остання розрахована і для використання при підготовці доповідей за інтересами студентів і за завданням викладачів. Методичний матеріал структурований таким чином, щоб студенти мали можливість ознайомитися з різними точками зору з ключових проблем сучасної філософії. Представлені теми дозволяють активізувати самостійний пошук, розумову активність студентів, формувати вміння обговорювати те чи інше питання, аргументувати, доводити свою точку зору, терпимо й поважно відноситися до протилежних поглядів і думок, тобто оволодівати мистецтвом полеміки як конструктивного діалогу. Найважливішим завданням семінарів, як і курсу в цілому, є формування смисложиттєвих орієнтирів, шкали етичних, екологічних і естетичних цінностей. Отримані у процесі навчання знання повинні стати теоретичною підставою вивчення дисциплін і спецкурсів, що викладаються на кафедрі філософії, а також багатьох інших університетських дисциплін. Студентам, які приступають до вивчення дисципліни «Філософія», слід пам’ятати: університет є таким соціальним інститутом, що не тільки навчає вже накопиченому людством знанням (його відтворенню), але й спонукає генерувати нове знання (творчо переробляти вже відоме, породжувати нові ідеї та гіпотези), виробляти власну точку зору на ті чи інші проблеми науки, техніки, життя, створювати сприятливе підґрунтя для самореалізації особистості, що навчається. Ще І. Кант, розглядаючи значення філософії в освіті, стверджував, що філософ ні думкам повинен навчати, а думати. Для підготовки до тем із семінарських занять, самостійного опрацювання інших тем з філософії, написання рефератів, підготовки доповідей рекомендований ряд видань.
ПЕРЕЛІК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Читайте також:
|
||||||||
|