МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДодатковаВальяно М. В. Философия : учебник / М. В. Вальяно. – М. : Изд-во «Дело и Сервис», 2003. – С.321-365. Філософія : короткий виклад : навч. посібник / С. П. Щерба, М. Г. Тофтул, О. А. Заглада та ін.; за ред. С. П. Щерби. – К. : Кондор, 2003. – С.203-249. Філософія : підручник. – 3-тє вид., перероб. і доп. / В. С. Афанасенко, В. І. Волович, Г. Т. Головченко та ін.; за заг. ред. В. Г. Кременя, М. І. Горлача. – Х. : Прапор, 2004. – С.396-412.
ТЕМА 4. ФІЛОСОФІЯ СУСПІЛЬСТВА (2 години) 1. Основні концепції суспільного життя: ідеалістична, натуралістична, матеріалістична. 2. Поняття суспільних відносин, їх види і структура. Суспільство як система суспільних відносин. 3. Поняття суспільного виробництва. Матеріальне і духовне виробництво. Спосіб виробництва, його структура і роль у суспільстві. 4. Поняття суспільно-економічної формації та цивілізації. Специфіка формаційного і цивілізаційного аналізу суспільства у його історії.
Теми доповідей Античні філософи про суспільство. Суспільно-історичний процес і утопічна думка Нового часу. Соціально-філософські ідеї в класичній німецькій філософії. Природне середовище та його роль у розвитку суспільства. Ідеї В. І. Вернадського про ноосферу, їх актуальність. Екологія і загальнолюдські цінності. Діяльність і комунікативність як способи буття соціального. Роль технічних революцій у розвитку суспільства. Сучасні філософські теорії суспільства (неомарксизм або критична теорія суспільства, функціоналізм, концепція «відкритого» суспільства). Сучасні технократичні уявлення про суспільство у світової філософії (Д. Белл, У. Ростоу, О. Тоффлер, І. Масуда та ін.). Еволюційний і революційний типи розвитку суспільства. Теорія культурно-історичних типів М. Я. Данилевського. Етнологічний підхід у аналізі всесвітньої історії Л. М. Гумільова. Концепції цивілізаційного різноманіття у О. Шпенглера і А. Дж. Тойнбі. Комп’ютерно-інформаційні технології як фактор розвитку сучасної цивілізації. Сучасна цивілізація, її особливості й протиріччя. Перелік рекомендованої літератури Читайте також:
|
||||||||
|