Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форма № Н-5.05

ДВНЗ «ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр Усі напрями підготовки і спеціальності Семестр Осінній / весняний Навчальна дисципліна Філософія МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ № 1 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 14 1. Проаналізувати розвиток як принцип діалектики. 2. Розглянути античну філософію, її основні етапи й напрямки розвитку. 3. Як Ви розумієте китайську мудрість: «Не можна побудувати новий колодязь, не зруйнувавши старий»?     Затверджено на засіданні кафедри «Філософія» Протокол №__ від «_____» 20__ Завідувач кафедри «Філософія» ____________ проф. Муза Д. Є. Екзаменатор ____________ доц. Пашков В. І.     Форма № Н-5.05
ДВНЗ «ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр Усі напрями підготовки і спеціальності Семестр Осінній / весняний Навчальна дисципліна Філософія МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ № 1 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 15 1. Розглянути закон єдності та боротьби протилежностей, показати його світоглядне і методологічне значення. 2. Розкрити виникнення й сутність марксистської філософії. 3. Як Ви відноситеся до вислову А. Камю: «Що таке життя і чи стоїть воно праці бути прожитим»?   Затверджено на засіданні кафедри «Філософія» Протокол №__ від «_____» 20__ Завідувач кафедри «Філософія» ____________ проф. Муза Д. Є. Екзаменатор ____________ доц. Пашков В. І.

Білети до модулю №2 включають п’ять тем з даної дисципліни: «Філософія суспільства», «Філософія свідомості», «Філософія пізнання», «Філософія людини», «Філософія глобальних проблем і перспективи сучасної цивілізації», що складає ½ від обсягу аудиторних занять.

ЗАВДАННЯ


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  3. III.4 Форматування тексту.
  4. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  5. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  6. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  7. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  8. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  9. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  10. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  11. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  12. Y.2. ФОРМАЦИОННАЯ КОНЦЕПЦИЯ ОБЩЕСТВЕННОГО




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форма № Н-5.05 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.