Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форма № Н-5.05

ДВНЗ «ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр Усі напрями підготовки і спеціальності Семестр Осінній / весняний Навчальна дисципліна Філософія МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ №2 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 13 1. Розглянути основні концепції теорії пізнання в історії філософії: емпіризм, раціоналізм, ірраціоналізм. 2. Висвітлити специфіку філософського розуміння людини та дати оцінку різним філософським підходам до вирішення питання про її сутність. 3. Що означає, По-вашому, бути вільним?   Затверджено на засіданні кафедри «Філософія» Протокол №__ від «_____» 20__ Завідувач кафедри «Філософія» ____________ проф. Муза Д. Є. Екзаменатор ____________ доц. Пашков В. І.     Форма № Н-5.05
ДВНЗ «ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр Усі напрями підготовки і спеціальності Семестр Осінній / весняний Навчальна дисципліна Філософія МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ №2 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 14 1. Розкрити сутність діалектико-матеріалістичного розуміння історії. 2. Визначити поняття науки. Розкрити специфіку наукового пізнання. 3. Чи згодні Ви з висловом: «Зо всіх позицій машина може стати моделлю людини»? Затверджено на засіданні кафедри «Філософія» Протокол №__ від «_____» 20__ Завідувач кафедри «Філософія» ____________ проф. Муза Д. Є. Екзаменатор ____________ доц. Пашков В. І.


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  3. III.4 Форматування тексту.
  4. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  5. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  6. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  7. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  8. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  9. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  10. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  11. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  12. Y.2. ФОРМАЦИОННАЯ КОНЦЕПЦИЯ ОБЩЕСТВЕННОГО




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форма № Н-5.05 | Форма № Н-5.05

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.