Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форма № Н-5.05

ДВНЗ «ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр Усі напрями підготовки і спеціальності Семестр Осінній / весняний Навчальна дисципліна Філософія ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 4 1. Сформулювати основне питання філософії та дати характеристику двох його сторін. 2. Розглянути спосіб виробництва, проаналізувати його структуру і роль у суспільстві. 3. Як, на Вашу думку, чому Ф.Енгельс вважав, що про речі, тіла поза рухом «поза всяким відношенням до інших тіл, нічого не можна сказати»?   Затверджено на засіданні кафедри «Філософія» Протокол №__ від «_____» 20__ Завідувач кафедри «Філософія» ____________ проф. Муза Д. Є. Екзаменатор ____________ доц. Пашков В. І.   Форма № Н-5.05
ДВНЗ «ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр Усі напрями підготовки і спеціальності Семестр Осінній / весняний Навчальна дисципліна Філософія ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 5   1. Дати перелік і характеристику основних функцій філософії. 2. Розкрити соціальну сутність свідомості. Проаналізувати суспільно-історичні основи її виникнення. 3. Як Ви розумієте афоризм Геракліта: «У одну й ту ж річку не можна увійти двічі»?   Затверджено на засіданні кафедри «Філософія» Протокол №__ від «_____» 20__ Завідувач кафедри «Філософія» ____________ проф. Муза Д. Є. Екзаменатор ____________ доц. Пашков В. І.


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  3. III.4 Форматування тексту.
  4. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  5. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  6. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  7. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  8. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  9. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  10. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  11. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  12. Y.2. ФОРМАЦИОННАЯ КОНЦЕПЦИЯ ОБЩЕСТВЕННОГО




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БІЛЕТИ ДО ЕКЗАМЕНУ | Форма № Н-5.05

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.