Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль 2. МЕТОДИКИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Тема 5.Зв’язок конкурентоспроможності підприємства з конкурентоспроможністю продукції.

Взаємозв’язок і взаємовплив конкурентоспроможності продукції, конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства. Особливості взаємозв’язку конкурентних переваг і конкурентоспроможності підприємства і продукції. Визначення терміну «конкурентоспроможність продукції»

Параметри та показники конкурентоспроможності продукції. Параметри, що відбивають рівень задоволення потреб. Показники, що відбивають рівень задоволення потреб. Групи параметрів конкурентоспроможності в загальному плані: технічні, економічні, нормативні. Методи досягнення конкурентоспроможності продукції

Тема 6.Методики оцінки конкурентоспроможності продукції.

Диференціальний, комплексний та змішаний метод оцінки конкурентоспроможності продукції. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції використовуються для обґрунтування різних поточних рішень. Підходи до визначення показника конкурентоспроможності товару. Порівняльна характеристика використання одного або декількох показників конкурентоспроможності товару. Проблеми вибору конкретного показника конкурентоспроможності товару. Критерії, яким повинен відповідати показник Диференціальний, комплексний, змішаний методи оцінки конкурентоспроможності продукції.

Модель конкурентних рішень К. Омаї та її основні ідеї.

Графічний метод оцінки конкурентоспроможності продукції. «Багатокутник конкурентоспроможності» продукції

Конкретні методики оцінки рівня конкурентоспроможності продукції. Оцінка конкурентоспроможності однопараметричних об'єктів. Оцінка конкурентоспроможності продовольчих товарів. Оцінка конкурентоспроможності масового споживчого товару. Оцінка конкурентоспроможності продукції побутового призначення. Рівень споживчих властивостей технічних пристроїв тривалого користування виробничого і побутового призначення. Оцінка рівня конкурентоспроможності перспективних розробок або імпортної продукції. Оцінка конкурентоспроможності послуг роздрібної торгівлі. Оцінка конкурентоспроможності сучасних торгових об'єктів – мережі супермаркетів.

 

Тема 7.Методики оцінки конкурентоспроможності підприємств.

Метод оцінки конкурентоспроможності на основі теорії конкурентних переваг. Розрахунок частки ринку. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства за часткою ринку. Індекс Херфіндаля. Індекс Розенблюта.

Метод, заснований на теорії ефективної конкуренції. Визначення критерію ефективності виробничої діяльності підприємства. Визначення критерію фінансового стану підприємства. Визначення критерію ефективності організації, збуту і просування товару на ринку. Визначення критерію конкурентоспроможності товару. Етапи алгоритму розрахунку коефіцієнта конкурентоспроможності організації

Метод оцінки конкурентоспроможності підприємства на підставі рівня фінансової стійкості підприємства. Вибір показників за методикою А. Ше­ремета, Р. Сайфуліна, Г. Савицької,

Метод, що заснований на комплексній оцінці фінансово-госпо­дарської діяльності підприємства. Метод визначення конкурентоспроможності підприємства − бенчмаркінг. Поняття, цілі бенчмаркінгу. Основні принципи бенчмаркінгу. Рівні впровадження бенчмаркінгу. Види бенчмаркінгу: внутрішній, зовнішній та функціональний. Етапи проведення бенчмаркінгу. Методи визначення конкурентоспроможності підприємства – різниць, рангів, балів.

Тема 8.Методи оцінки конкурентного положення підприємств на ринку.

Методами оцінки конкурентного положення на ринку: модель Бостонської консультативної групи; модель М. Портера; метод «Мак-Кінсі»; модель Shell/DPM; метод LOTS; метод PIMS; ситуаційний аналіз SWOT-аналіз; метод експертного оцінювання; модель Хофера/Шенделя; фінансово-економічний метод; метод картування стратегічних груп. Особливості методів оцінки конкурентного положення на ринку. Недоліки під час проведення досліджень.

Змістовий модуль 3. ПЛАНУВАННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Тема 9.Розроблення конкурентної стратегії підприємств.

Конкурента стратегія та показники, що впливають на її вибір. Поняття конкурентна стратегія. Корпоративна (портфельна, загальна) стратегія підприємства. Групи стратегій. Види стратегій за рівнем ухвалення стратегічних рішень І.Ансоффом. Проблеми, пов'язані з розробкою і реалізацією конкурентних стратегій. Стратегічні показники, що впливають на вибір стратегії. Основні конкурентні підходи при розробці ділової (конкурентної) стратегії. Система конкурентних стратегій підприємства

Загальні стратегії конкуренції. Загальні стратегії конкуренції (класифікація М.Портера). Характеристика конкурентних стратегій. Стратегія «лідирування на основі зниження витрат (цін)». Напрямки досягнення конкурентних переваг низьких витрат. Переваги стратегії диференціації. Аналіз потенціалу диференціації. Етапи розробки конкурентної стратегії фокусування. Технології дослідження вивчення споживчих мотивів. Альтернативні варіанти вибору кількості сегментів. Доповнення та розвиток концепції М.Портера шляхом видозміни базових стратегій конкуренції здійснив Г.Л.Азоєв.

Стратегії конкурентної поведінки підприємства. Наступальні стратегії конкурентної поведінки. Оборонні стратегії конкурентної поведінки. Види стратегій за Ел Райс та Джек Траут. Види наступальних та захисних стратегій Ф. Котлера. Основні типи наступальної стратегії. Головні принципи наступу. Шляхи захисту конкурентної переваги. Принципи оборонної стратегії. Прийоми лідера в межах захисної стратегії. Основними цілями вступу підприємств до альянсів.

Стратегія забезпечення конкурентоспроможності як комплексна стратегія. Поняття стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Складові стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства.


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. А) Мета і об'єкти грошової оцінки
  3. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  4. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  5. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  6. Аналіз загальної рівноваги розширює можливості оцінки ефективності функціонування ринкової економіки.
  7. Аналіз конкурентоспроможності рельєфних вінілових шпалер на паперовій основі ЗАТ «Едем» на російському ринку
  8. Аналіз конкурентоспроможності фірм Ж-Ж. Ламбена
  9. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  10. Аналітична оцінка конкурентоспроможності підприємства на ринку.
  11. Ануїтет та його значення для оцінки інвестицій
  12. Атестація як особливий метод оцінки персоналу




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Конкурентне середовище підприємства | Тема 10. Програми підвищення конкурентоспроможності підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.