МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 2.Оцінити рівень конкурентоспроможності робітника, дані у таблиці 8.3. Таблиця 8.3 Вихідні дані для визначення рівня конкурентоспроможності робітника
Задача 3 Вихідними даними є результати соціального опитування, в процесі якого експерти оцінювали характеристики товару (табл. 8.4). Таблиця 8.4 Вихідні дані для визначення рівня конкурентоспроможності товару
Задача 4 Оцініть конкурентоспроможність продукції за методом – ідеальної точки та мультиатрибутивної моделі установок М. Фішбейна. Результати анкетування споживачів відображено у таблиці 8.5. Таблиця 8.5 Вихідні дані для визначення рівня конкурентоспроможності товару
Задача 5. Побудувати багатокутник конкурентоспроможності за маркетинговими показниками для модульних котелень корпорації «Колві» та ПАТ “Укрінтерм” (табл. 8.6). В якості оцінювання була обрана 10-тибальна шкала (1 – найменше значення, 10 – найбільше значення). Таблиця 8.6 Вихідні дані для розрахунку конкурентоспроможності модульної котельної установки системи «Укрінтерм»
Задача 6. Здійснити оцінку конкурентоспроможності продукції за допомогою розрахункового інтегрального показника конкурентоспроможності та графічного методу (багатокутника конкурентоспроможності), який будується на основі критеріїв по кожному підприємству (табл. 8.7). Таблиця 8.7 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|