Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 2.

Оцінити рівень конкурентоспроможності робітника, дані у таблиці 8.3.

Таблиця 8.3

Вихідні дані для визначення рівня конкурентоспроможності робітника

Номер експерта Експертні оцінки кваліфікації за 5 бальною системою
КП організації Творчі здібності Ділові якості Культура Комуніка- бельність Органі- зованість Здоров’я, вік
№1
№2
№3
№4
№5
Вагомість якостей персоналу 0,20 0,20 0,30 0,05 0,05 0,05 0,15

 

Задача 3

Вихідними даними є результати соціального опитування, в процесі якого експерти оцінювали характеристики товару (табл. 8.4).

Таблиця 8.4

Вихідні дані для визначення рівня конкурентоспроможності товару

Товар Оцінки експертів у балах
Зовнішній вид   Жирність   Смакові якості   Ціна   Упаковка  
Молоко (1)          
Сир (1)          
Творог (1)          
Молоко (2)          
Сир (2)          
Творог (2)          
Ідеальний товар          
Вагомість показника 0,23   0,14   0,25   0,22   0,16  

 

Задача 4

Оцініть конкурентоспроможність продукції за методом – ідеальної точки та мультиатрибутивної моделі установок М. Фішбейна. Результати анкетування споживачів відображено у таблиці 8.5.

Таблиця 8.5

Вихідні дані для визначення рівня конкурентоспроможності товару

Найбільш істотні атрибути товару Важливість Ідеальна точка Середня сила уявлення споживачів про наявність у товару атрибуту bі (від «3» - дуже ймовірно, до «-3» - малоймовірно)
ТМ «Клуб сиру» ТМ «Добряна» ТМ «Шостка» ТМ «Пірятинський маслосирзавод»
Зовнішній вигляд  
Жирність  
Великі дірки  
Смакові якості  
Упаковка  
Наявність ТУ  

Задача 5.

Побудувати багатокутник конкурентоспроможності за маркетинговими показниками для модульних котелень корпорації «Колві» та ПАТ “Укрінтерм” (табл. 8.6). В якості оцінювання була обрана 10-тибальна шкала (1 – найменше значення, 10 – найбільше значення).

Таблиця 8.6

Вихідні дані для розрахунку конкурентоспроможності модульної котельної установки системи «Укрінтерм»

Показник Значення показників товару конкурента Значення показників модульної котельної установки системи «Укрінтерм»
1. Показники якості:
1.1 Потужність
1.2 Екологічність
1.3 Ергономічність
2. Вартісні показники:
2.1 Ціна (однієї модульної котельні), грн..
3. Маркетингові показники:
3.1 Імідж підприємства
3.2 Рівень усвідомленості про котельну установку
3.3 Доставка
3.4 Передпродажний сервіс
3.5 Надання знижок

 

Задача 6.

Здійснити оцінку конкурентоспроможності продукції за допомогою розрахункового інтегрального показника конкурентоспроможності та графічного методу (багатокутника конкурентоспроможності), який будується на основі критеріїв по кожному підприємству (табл. 8.7).

Таблиця 8.7


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 622

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вихідні дані для побудови багатокутника конкурентоспроможності | Розрахунок інтегрованого факторного показника для побудови багатокутника конкурентоспроможності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.