Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Значення критеріїв конкурентоспроможності

Критерій конкурентоспроможності ПАТ „Шосткинський міськмолкомбінат” ПАТ „Канівський маслосирзавод” Філія „Роменський молочний комбінат” ПАТ „Рось”
Виробнича діяльність 1,20 2,05 1,39
Фінансовий стан 1,82 0,43 0,42
Збутова діяльність 0,51 0,49 0,41
Ключові фактори успіху 4,60 3,85 3,33

 

 

Практичне заняття 11.Методи оцінки конкурентного положення підприємств на ринку

Мета завдання:освоєння методик оцінки конкурентного положення підприємств на ринку

План заняття

1. Ситуаційний аналіз - SWОТ-аналіз.

2. Метод РІМS.

3. Метод аналізу GAP.

4. Метод LОТS.

5. Модель Бостонської консалтингової групи.

6. Метод «Мак-Кінсі».

7. Модель М. Портера.

8. Модель SHELL/DРМ.

9. Метод вивчення профілю об’єкта та картування стратегічних груп.

Література: [4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 17; 19; 23]

Питання для самостійної роботи

1. Метод картування стратегічних груп.

Твердження.Визначте, правильні чи неправильні твердження.

1. Метод аналізу GAP ліквідує розрив між бажаною й прогнозованою діяльністю підприємства.

Так Ні

2. Метод LOTS передбачає визначення кількісних закономірностей впливу чинників виробництва на кінцеві результати діяльності підприємства, виходячи з аналізу емпіричного матеріалу про досвід функціонування значної кількості промислових підприємств.

Так Ні

3. Метод GAP являє собою спробу знайти методи розробки стратегії й методи управління, завдяки яким можна привести справи у відповідність з найвищим рівнем вимог.

Так Ні

4. Метод PIMS базується на філософії, що будь-яка організація, державне або приватне підприємство повинно прагнути й уміти пристосувати свої дії до вимог споживачів.

Так Ні

5. Метод LOTS передбачає детальне, послідовне обговорення ряду проблем бізнесу на різних рівнях і різній мірі складності.

Так Ні

6. Метод БКГпередбачає аналіз конкурентоспроможності продукції з урахуванням життєвого циклу товару.

Так Ні

7. Метод аналізу SHELL/DPM базується на філософії, що включає 7 «S» основних факторів для підприємства: стратегія, навички, загальновизнані цінності, структура, система, кадри, стиль.

Так Ні

8. Модель БКГ ґрунтується на твердженні, що стійкість позицій підприємства на ринку визначають витрати виробництва й продажу продукції, унікальність товару, сфера конкуренції.

Так Ні

9. Модель М. Портера ґрунтується на розробленні матриці «галузева привабливість − конкурентоспроможність» − це двомірна матриця, яка складається з 9 квадратів (3х3).

Так Ні

10. Метод вивчення профілю об’єкта найчастіше використовується для комплексного вивчення характеристик об’єкта.

Так Ні

11. Профілем називається сума характеристик об’єкта аналізу, завдяки яким він відомий цільовій групі споживачів.

Так Ні

12. Корпоративний профіль − це образ підприємства або його продукції в очах цільової групи.

Так Ні

13. Стратегічна група конкурентів – це певна кількість підприємств, які займають близькі позиції на ринку та конкурують між собою на основі різних конкурентних переваг і за різними методами.

Так Ні

14. Підприємства опиняються в одній стратегічній групі, якщо вони мають ідентичні стратегічні орієнтири та механізм їх досягнення.

Так Ні

Терміни і поняття.До кожного з перелічених визначень доберіть відповідний термін або поняття

1. За методом «МакКінсі» − (низька привабливість − висока конкурентоспроможність) відповідає пріоритетній стратегії − низька активність, захист своєї позиції без додаткових витрат.

За методом «МакКінсі» − (низька привабливість ринку − низька конкурентоспроможність) − це найневигідніша зона.

За методом «МакКінсі» − (висока привабливість ринку − висока конкурентоспроможність) найвигідніше положення.

За методом «МакКінсі» − (висока привабливість ринку − низька конкурентоспроможність) за основними ознаками відповідає стратегії − інвестування або виходу з ринку.

Зона А. Зона В. Зона С. Зона D.

2. Привабливість ринку. Конкурентоспроможність фірми.

Темпи зростання ринку. Відносна ринкова частка.

Конкурентна позиція фірми. Привабливість галузі. Перспективність.

Модель БКГ. Метод «Мак-Кінсі». Модель Shell/DPM

3. Оцінки експертів Матриці 3х3.

Тест-таблиця власного підприємства й основних конкурентів.

Матриця 2х2.

Модель БКГ. Метод LOTS. Модель Shell/DPM

4. Індивідуально вибираються змінні по кожному фактору.

13 змінних що характеризують конкурентоздатність фірми; 13 змінних що характеризують привабливість галузі.

Обсяг продаж. Питомі витрати.

Модель БКГ. Метод LOTS. Модель Shell/DPM

Графоаналітичне завдання.

1. В графічному представленні “Залежності між рентабельністю підприємства та часткою ринку (за М. Портером)” вказати пропущені елементи та стисло викласти сутність.

 

 

Рис. 11.1. Залежність між рентабельністю підприємства та часткою ринку

2. В графічному представленні “Матриці «галузева привабливість− конкурентоспроможність»” вказати пропущені елементи та стисло викласти сутність.

 
 


Рис. 11.2. Матриця «галузева привабливість− конкурентоспроможність»

 

 

3. В графічному представленні “Матриці «зростання − частка ринку»” вказати пропущені елементи та стисло викласти сутність.

 
 


Рис. 11.3. Матриця «зростання − частка ринку»

 

4. В графічному представленні “Методу аналізу GAP” вказати пропущені елементи та стисло викласти сутність.

 

Рис. 11.4. Метод аналізу GAP

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. Iсторичне значення революції.
  9. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  10. Ocнoвнi визначення здоров'я
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. А) оптимальне значення величини зварювального струму; б) підвищене значення величини зварювального струму; в) низьке значення величини зварювального струму.




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 3. | Задача 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.