МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Службове призначення і технічні умови на виготовлення важелів та вилокВажелі, здійснюючи коливальний або обертовий рух, передають необхідні сили і забезпечують задані закони руху з'єднаних з ними деталей. Для досягнення певного положення важеля (рис. 1, а, б) і при повороті його базування в механізмі здійснюється за подвійною напрямною базою: циліндричним або конічному посадочним отвором 3, іноді шліцьовим (рис. 1, в). Інші циліндричні та нарізні отвори 4 (рис. 1, а-е), осі яких паралельні (рис. 1, г-е) чи перпендикулярні (рис. 1,а, б), осі отвору 3 служать допоміжними базами і забезпечують базування приєднуваних деталей механізму. Для закріплення цих деталей і самого важеля 1 (риc. 1, г), часто передбачають пази для стягування важеля кріпильними деталями. За допомогою торців 5 важелів забезпечується його осьове положення. Оскільки важіль не сприймає значних осьових навантажень, то достатньо, щоб один з його торців був опорною базою. Однак в процесі роботи механізму невідомо, яким із торців важіль буде підтискатись і базуватись зі сполучуваними деталями. Тому обробляють обидва торці. Забезпечення перпендикулярності цих торців осі отвору 3 запобігає заклинювання важеля при його хитанні під час роботи. Рис. 1. Конструкції важелів та вилок Для створення визначеності базування та закріплення важеля 1 в осьовому і кутовому положенні необхідно мати поперечний отвір 6 для кріпильної деталі. Низка важелів для дії на з'єднувані деталі має виконавчі поверхні 2 (рис. 1, а-в) криволінійної форми. Розрізняють вилки двох видів: вилки перемикання і вилки шарнірних з'єднань. Вилки перемикання 8 (рис. 1, ж) призначені для зміни кінематичних і динамічних зв'язків машин шляхом осьового зворотно-поступального пересування муфт, зубчастих коліс та інших подібних деталей. Такі вилки 8 з обох боків мають плоскі виконавчі поверхні 10, за допомогою яких при перемиканні передачі досягається контакт зі сполучуваними деталями з одного боку вилки 8 по всіх поверхнях 10. Для забезпечення мінімального перекосу вилки 8 її потрібно базувати в механізмі за основною базою - високоточним отвором 3, тобто за подвійною напрямною базою. Для цього вилка 8 повинна мати бобишку 11 значної довжини. Щоб вилка 8 могла виконувати своє службове призначення, її виконавчі поверхні повинні бути перпендикулярними до осі отвору 3. Базування та закріплення вилки 8 у кутовому і осьовому положенні здійснюється за допомогою отвору 9, розташованому в бобишці так, що його вісь перпендикулярна осі отвору 3. Вилки шарнірних з'єднань рухомих деталей машин (рис. 1, з-к) для виконання ними службового призначення мають вушка 13 зі співвісними зазвичай циліндричними отворами 12 для базування за подвійною напрямною базою з'єднувальних шарнірних осей. Базування самої вилки 8 також виконується за подвійною напрямною базою, а саме: за хвостовиком 15 (рис. 1, к) зі шліцьовою, конічною або циліндричною зовнішньою чи внутрішньої поверхнею або за бобишкою 16 з отвором 17 (рис. 1, і), вісь якого перпендикулярна до осей отворів 12 у вушках 13 (рис. 1, к) чи паралельна їм (рис. 1, з). Ці вилки звичайно закріплюються на деталях завдяки пружній деформації хвостовика 15 (рис. 1, к) при затягуванні нарізних деталей в отвір 6 бобишки 14. Для збільшення пружної піддатливості у вилки часто прорізують паз шириною (40,2)…(6,50,2) мм з параметрами шорсткості поверхонь Rz = 40 мкм. Важелі та вилки. В залежності від службового призначення деталі її отвори, що є основними і допоміжними базами, повинні бути виготовлені в межах допусків Н6-Н11, а відхилення міжосьових відстаней не повинні перевищувати (0,05…0,50) мм. Осі отворів для допоміжних баз деталі повинні бути паралельними чи відповідно перпендикулярними до осі отвору - основної бази, допустиме відхилення від - 0,02100 до 0,10100. Для забезпечення прилягання торців бобишок важелів і вилок з'єднань до сполучуваних деталей і зниження контактних напружень ці торці повинні бути перпендикулярними до осей відповідних отворів, допустиме відхилення - від 0,1100 до 0,3100, а параметр шорсткості їх поверхні Ra = 0,32…1,25 мкм. Виконавчі поверхні важелів перемикання для забезпечення потрібного з'єднання з поверхнями пересувних деталей повинні бути перпендикулярними до осі отвору - основної бази, допустиме відхилення - від 0,05100 до 0,10100, а параметр шорсткості поверхні Ra = 0,63…2,5 мкм, для важелів-коромисел клапанів - від Ra = 0,63 мкм до Rz = 40 мкм. Параметр шорсткості поверхні отворів Ra = 0,63…2,5 мкм, а відхилення їх форми - звичайно в межах допуску на діаметр. Для збільшення терміну служби твердість виконавчих поверхонь цих деталей встановлюють НRС (40-50)…(50-5).Технічні вимоги · Забезпечення точності розмірів і форми основних отворів: точність діаметрів основних отворів важелів 7-8 квалітет; шорсткість Rа 1,6 … 0,8 мкм · Допуск міжосевої відстані основних отворів 0,3 мм; · Також необхідно забезпечити точність взаємного розташування поверхонь: паралельність осей основних отворів, перпендикулярність торцевих поверхонь бобишок до осей основних отворів; паралельність торцевих поверхонь бобишок між собою; співвісність зовнішніх поверхонь головок важелів тяг. Робочі поверхні важелів підлягають термічній обробці поверхневого шару до 57 … 63 НRCэ. Читайте також:
|
||||||||
|