МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Регулювання виробничо-господарської діяльності як механізм усунення відхилень і недоліківЦиклічний характер розвитку економіки зумовлює доцільність здійснення регулювання як виробничо-господарської діяльності окремих підприємств так і економіки в цілому з метою стабілізації та збільшення темпів економічного зростання. Система важелів економічного регулювання виробничо-господарської діяльності підприємства охоплює підсистеми регулювання на макро- та мікрорівнях, а також комплекс методів організаційно-економічного регулювання, який може бути застосований як на рівні підприємства, так і на рівні державного управління (рис. 7.1).
Рис. 7.1. Система економічного регулювання виробничо-господарської діяльності підприємства
Суб'єктом управління на макрорівні регулювання виробничо-господарської діяльності підприємства є органи державної влади. Державне регулювання передбачає створення сприятливих умов розвитку економіки та виробництва, міру втручання держави в процеси вибору напрямків та інструментів підприємницької діяльності через систему нормативно-правових документів і оподаткування для досягнення найвищого соціально-економічного ефекту. Державне регулювання фінансового-господарської діяльності підприємства В Україні передусім здійснюється через розроблення системи законів, що визначають основи підприємницької діяльності. Це Конституція України, закони України "Про підприємництво", "Про ліцензування", Закони щодо розвитку конкретних галузей та сфер економіки ("Про транспорт", "Про зв'язок", "Про туризм" та ін.), Указ Президента України "Про реформування системи державної підтримки підприємництва", постанова Кабінету Міністрів України "Концепція державної політики розвитку малого підприємництва" тощо. Державне регулювання виконує такі функції: · забезпечення законодавчої підтримки і правового захисту; · стимулювання розвитку науково-технічного прогресу та визначення його пріоритетних напрямів; · стабілізація економіки, перерозподіл ресурсів, соціальний захист як виробників продукції, так і населення загалом; · моніторинг та регулювання процесів охорони навколишнього середовища; · визначення глобальної стратегії розвитку країни та методів її здійснення. Значення державного регулювання підприємницької діяльності для країн з перехідною економікою досі достатньою мірою не оцінено. Недоліки у цій сфері діяльності уряду призводять до негативних наслідків і розвитку "тіньової" економіки. До важелів економічного регулювання на мікрорівні належать методи фінансового менеджменту, який є системою принципів, форм та засобів організації управління фінансовими ресурсами підприємства. Суб'єктом управління тут є структури адміністрації виробника. Специфікою організаційно-економічних методів регулювання є можливість їх застосування як на рівні підприємства, так і на макрорівні. У складі цих важелів можна виокремити приватизацію, корпоратизацію та реструктуризацію: · приватизація. Відчуження майна, що перебуває в державній та комунальній власності, на користь фізичних та недержавних юридичних осіб; · корпоратизація. Перетворення державних підприємств в державні акціонерні товариства без приватизації; · реструктуризація. Здійснення організаційних, економічних, правових, виробничих і технічних заходів, спрямованих на зміну структури підприємства, його управління, форми власності, організаційно-правової форми. Читайте також:
|
|||||||||||
|