Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття 3.19 Радіо

 

1. Read and learn the following words:

means засоби traffic report повідомл. про рух на дорогах
widespread поширений stock market фондова біржа
broadcasting радіомовлення current сучасний
broadcast передача government policy політика уряду
description репортаж issue проблема
advertising реклама poverty бідність
drama радіоп’єса (тут) host, hostess ведучий, ведуча
weather forecast прогноз погоди    

 

2. Read and translate the text:

Radio is one of the most important means of communication. The most widespread and familiar use of radio is broadcasting. Radio broadcasts feature music, news, interviews, discussions, descriptions of sport events, advertising.

Radio broadcasting once had the same entertainment role as television has today. From the 1920’s to the early 1950’s, in the Golden Age of Broadcasting, people gathered around their radios every night. They listened to dramas, light comedies, music, and other programs. This period ended with the rise of television.

There are more than 25 000 radio stations and more than 1 750 millions of radios in the world. A major reason for the widespread use of radio is its portability. It means that a radio can be carried around easily. People like to listen to it in homes, at beaches and picnics, while walking down the street or driving a car.

About 90% of all radio programs in the US provide entertainment and only 10% provide some kind of information. Music is the chief kind of radio entertainment. Usually, stations specialize in one kind of music such as rock, classical, country, etc. Such stations have disk jockeys who introduce and comment on the music.

Programs that provide information include newscasts, talk shows, and description of sport events. Newscasts may include weather forecasts, traffic reports, and stock market information. Talk shows present discussions on a current political topic such as an election or government policy or on a social issue, such as crime, pollution, poverty, racism, or sexism. Each show has a host or hostess who leads the discussion. Listeners are invited to telephone the stations to ask questions or give their opinion about the topic. Most of the games played by major league baseball, basketball and hockey teams in the US and Canada are broadcast on radio.

 

3. Answer the following questions:

♪ Is radio a widespread and popular kind of mass media?

♪ What is the Golden Age of Broadcasting?

♪ How many radios and radio stations are there in the world?

♪ What is the reason for the widespread use of radio?

♪ How many radio programs provide entertainment and how many programs provide information?

♪ What is the chief kind of radio entertainment?

♪ What programs provide information?

 

4. Which of the following statements are true and which are false? Correct the false sentences:

  Radio is the most important mean of communication.
  There are a lot of music, discussions and no advertising among radio broadcasts.
  1920 – 1950 is a period of the Silver Age of Broadcasting.
  The Silver Age of Broadcasting was ended because of television.
  There are more than 25 million radio stations in the world.
  About 90% of all radio programs in the US provide some kind of information.

 

5. Translate the sentences:

♪ Репортажі спортивних подій, новини, дискусії люди можуть слухати навіть в автомобілі завдяки радіо.

♪ Головна функція радіо – це розваги.

♪ У Золоту добу радіомовлення радіо відігравало таку ж роль, як і телебачення сьогодні.

♪ Радіоп’єси були дуже популярними у 1950-ті роки.

♪ Зазвичай радіостанції спеціалізуються на одному виді музики.

♪ Ток-шоу – це дискусія про політичну ситуацію в країні або соціальні питання.

♪ Глядачі теж приймають активну участь у ток-шоу, задаючи питання, висловлюючи свою точку зору.

♪ Більшість ігор з бейсболу, баскетболу та хокею у США та Канаді транслюються на радіо.

6. Match the words from the column A with the column B:

    radio 4 3 Broadcasting    
important mean of 4 3 stations
radio 4 3 programs
radio 4 3 broadcast
Golden Age of 4 3 communication

 

7. Translate the following word-combinations and phrases into English:

Репортаж спортивної події

Прослуховування улюбленої радіопередачі

Зростання ролі телебачення

Представляти і коментувати музику

Повідомлення про рух на дорозі

Біржова інформація

8. Answer the following questions:

1. Do you usually listen to the radio?

2. What radio stations do you listen to?

3. What kinds of programmes do you choose?

4. Where and when do you listen to the radio?

 

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Read the text again. Tick the true statements and correct the false ones. | Заняття 3.20 Друковані джерела

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.