МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯАктивний розвиток науково-технічної бази та зростання благоустрою громадян в сучасному світі приводять до постійного збільшення чисельності особистого транспорту, виникненню нових способів пересування, розвитку транспортних комунікацій. Проблема постійного та тимчасового збереження особистих автомобілів стала однією з найважливіших в житті сучасного великого міста. Навіть у країнах з високим рівнем автомобілізації населення і використання особистих автомобілів автомобіль знаходиться в стані руху в середньому 375 годин на рік ( 4% ) з 8760 годин перебування у власника , а решта 8385 годин (96% ) автомобіль стоїть. При цьому кожному автомобілю необхідно два місця: одне, де він зберігається, коли власник їм не користується, а друге там, куди власник приїхав. Єдиним правильним рішенням цієї проблеми у великому місті, як показує світовий досвід, є будівництво багатоповерхових гаражів. Відомо, що при розміщенні автомобіля на землі на одне місце збереження припадає 25м2 (з проїздами), а в багатоповерхових гаражах (залежно від їхньої поверховості) - при двох поверхових -15 м2 , трьох поверхових - 10 м2 , чотирьох поверхових - 8 м2, восьми поверхових 4м2. Гаражі-стоянки для легкових автомобілів, що належать громадянам, класифікуються по ряду загальних ознак: У сучасному гаражному будівництві до боксових стоянок відносяться стоянки, в яких автомобілі зберігаються в окремих боксах з однорядною або дворядною розстановкою автомобілів, виїзд з яких здійснюється безпосередньо назовні або на внутрішній проїзд; до манежних стоянок - стоянки, в яких застосовують прямоточну багаторядну розстановку автомобілів з виїздом на загальний внутрішній проїзд.
Рис.2.1 Способи зберігання автомобілів: а) боксове, б) манежне, в) ячейков 2.1 Способи розміщення автомобілів Способи розміщення автомобілів поділяються на тупиковий і прямоточний (рис. 2.2). У першому випадку установка автомобіля на місце провадиться заднім ходом, а виїзд з місця переднім ходом, або навпаки. У другому випадку установка на місце і виїзд з місця автомобіля провадиться тільки переднім ходом. При тупиковій розстановці в приміщенні автомобілі зазвичай встановлюються на місце заднім ходом, так як це вимагає меншої площі і забезпечує більшу мобільність виїзду. Відносно організації руху прямоточна розстановка має переваги перед тупиковою, оскільки вона виключає застосування заднього ходу.
Рис. 2.2 Способи розміщення автомобілів: а) тупиковий, б) прямоточний Розстановка автомобілів за кількістю рядів підрозділяється на однорядну, дворядну і багаторядну. Однорядна розстановка забезпечує незалежний виїзд з місця для всіх автомобілів (саме така розстановка необхідна для проектування гаража, розрахованого на власників індивідуальних машин). Враховуючи кут установки автомобілів до осі внутрішнього або зовнішнього проїзду як тупикова, так і прямоточна розстановка підрозділяються на прямокутну і косокутну. При прямокутній розстановки поздовжня вісь автомобіля і вісь проїзду утворюють кут 90°, а при косокутній - зазвичай від 30° до 60° (рис.2.3). Слід зазначити, що найбільш вигідною і економічною є прямокутня розстановка автомобілів. 2.2 Машино- місце і глибина стоянки Машино-місце (у рампових гаражах) - це ділянка підлоги стоянки, яка включає горизонтальну проекцію автомобіля і площі розривів між автомобілями і між конструктивними елементами будинку. Розміри машино-місця для проектованого гаража - стоянки можуть змінюватись в залежності від класу автомобілів які паркуються, або прийматися усередненими (у разі розміщення в гаражі автомобілів малого та середнього класів). Основні габаритні характеристики легкових автомобілів подані в таблиці 2.1. При визначенні розміров машино-місця необхідно керуватися даними таблиць 2.1-2.5. Розміри машино-місця для типових гаражів особистих автомобілів приймаються 6,0 × 3,0 м , а ширина стоянки (довжина автомобіля + ширина проїзду + довжина автомобіля з нормативними відступами) - 15 м. Ці розміри визначені за умовами розміщення автомобілів під 90° до проїзду. Відстань між автомобілями в приміщеннях для зберігання приймають за даними табл.2.2, а в приміщеннях для технічного обслуговування – табл.2.3. Ширина внутрішнього проїзду в приміщеннях зберігання автомобілів і постах ТО і ТР приведена в таблиці 2.4 з урахуванням рекомендованого наближення рухомого автомобіля до конструкцій будинку (обладнання) та до автомобілів на місцях зберігання для двох габаритних груп автомобілів. (Технічне обслуговування (ТО) - роботи, пов'язані з підтриманням автомобіля в справному стані. Технічний ремонт (ТР) - роботи з відновленням технічного стану автомобіля). Відстані між автомобілями та елементами будівельних конструкцій будинків і споруд приведена в таблиці 2.5. При визначенні ширини проїзду для інших типів необхідно виконувати наступні умови: - біля в'їзду на машино-місце від будівельних конструкцій (обладнання) до автомобіля який в'їжджає - не менше 0,2 м (захисна зона); - з протилежного боку від в'їзду - не менше 0,7 м; - на постах ТО і ТР відповідно - не менше 0,3 і 0,8 м.
Рис. 2.3 Схеми розміщення міст стоянок і проїздів в гаражах а- розташування автомобілів до осі проїзду під кутом 900; б- розміщення під кутом 600; в - розміщення під кутом 450; г- розміщення під кутом 450 з двома проїздам Таблиця 2.1 Основні габаритні характеристики легкових автомобілів і мікроавтобусів 1 категорії
Таблиця 2.2 Відстань між автомобілями та будівельними конструкціями в приміщеннях для зберігання
Таблиця 2.3 Відстань між автомобілями та будівельними конструкціями чи обладнанням в приміщеннях для технічного обслуговування
Таблиця 2.4 Ширина внутрішнього проїзду в приміщеннях зберігання автомобілів і на постах ТО і ТР
Таблиця 2.5 Габарити наближення (захисні зони) автомобілів і ширини внутрішнього проїзду в приміщеннях їхнього зберігання та на постах ТО і ТР
2.3 Вибір сітки колон для багатоповерхового гаража – стоянки
внутрішніх опор, що перекриває одним прольотом всю ширину пасажу з двосторонньою розстановкою автомобілів і внутрішнім проїздом між ними. Однак, при використанні великого прольоту збільшуються габарити несучих конструкцій та їх вага, збільшується висота конструкцій перекриттів, що знижує економічні показники гаража-стоянки.
Рис.2.4 Визначення необхідної ширини стоянки для автомобіля ВАЗ
В даний час застосовуються кілька сіток колон , у яких величина кроку в напрямку , паралельному поздовжнім осям автомобілів, перевищує ширину проїзду, а в напрямку, перпендикулярному цим осям, забезпечує установку не менше 2 - 3 автомобілів. У вітчизняній практиці частіше застосовуються сітки 6 × 6 м та 9×6 м, що передбачають можливість застосування збірних залізобетонних елементів по широко поширеним каталогах. Застосування цих сіток приводить до небажаного розташування колон по межах внутрішнього проїзду, а також до невиправданої установки колон у площині зовнішніх стін. Останнім часом розроблені, і пропонуються для гаражів-стоянок, уніфіковані консольні конструкції збірного залізобетонного каркаса з Т- образних рам (прольотом 15 м, консолі - 3 м, крок колон - 7,5 м, висота поверху в чистоті - 2,5 м ). Це рішення оптимально по використанню площі та варіабельності розміщення автомобілів. Аналіз планувальних схем багатоповерхових гаражів із застосуванням різних сіток колон дозволяє зробити наступні висновки: при розстановці автомобілів під кутом 90 ° до проїзду, крок колон прольоти мають бути такими , щоб колони розташовувалися не менше ніж на 0,5 м углиб стоянки від проїзду; найкращим рішенням є застосування перекриттів прольотом, рівним глибині стоянки. Все сказане вище відноситься до рампових гаражів або до напівмеханізованих гаражів, де здійснюється манежний тип стоянки. У механізованих гаражах вибір конструктивної системи насамперед залежитьвід вибору схеми механізації гаража.
Рис. 2.5 Прямокутна розстановка автомобілів щодо осі проїзду. Висота поверху 2900
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|