МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯАктивний розвиток науково-технічної бази та зростання благоустрою громадян в сучасному світі приводять до постійного збільшення чисельності особистого транспорту, виникненню нових способів пересування, розвитку транспортних комунікацій. Проблема постійного та тимчасового збереження особистих автомобілів стала однією з найважливіших в житті сучасного великого міста. Навіть у країнах з високим рівнем автомобілізації населення і використання особистих автомобілів автомобіль знаходиться в стані руху в середньому 375 годин на рік ( 4% ) з 8760 годин перебування у власника , а решта 8385 годин (96% ) автомобіль стоїть. При цьому кожному автомобілю необхідно два місця: одне, де він зберігається, коли власник їм не користується, а друге там, куди власник приїхав. Єдиним правильним рішенням цієї проблеми у великому місті, як показує світовий досвід, є будівництво багатоповерхових гаражів. Відомо, що при розміщенні автомобіля на землі на одне місце збереження припадає 25м2 (з проїздами), а в багатоповерхових гаражах (залежно від їхньої поверховості) - при двох поверхових -15 м2 , трьох поверхових - 10 м2 , чотирьох поверхових - 8 м2, восьми поверхових 4м2. Гаражі-стоянки для легкових автомобілів, що належать громадянам, класифікуються по ряду загальних ознак: У сучасному гаражному будівництві до боксових стоянок відносяться стоянки, в яких автомобілі зберігаються в окремих боксах з однорядною або дворядною розстановкою автомобілів, виїзд з яких здійснюється безпосередньо назовні або на внутрішній проїзд; до манежних стоянок - стоянки, в яких застосовують прямоточну багаторядну розстановку автомобілів з виїздом на загальний внутрішній проїзд.
Рис.2.1 Способи зберігання автомобілів: а) боксове, б) манежне, в) ячейков 2.1 Способи розміщення автомобілів Способи розміщення автомобілів поділяються на тупиковий і прямоточний (рис. 2.2). У першому випадку установка автомобіля на місце провадиться заднім ходом, а виїзд з місця переднім ходом, або навпаки. У другому випадку установка на місце і виїзд з місця автомобіля провадиться тільки переднім ходом. При тупиковій розстановці в приміщенні автомобілі зазвичай встановлюються на місце заднім ходом, так як це вимагає меншої площі і забезпечує більшу мобільність виїзду. Відносно організації руху прямоточна розстановка має переваги перед тупиковою, оскільки вона виключає застосування заднього ходу.
Рис. 2.2 Способи розміщення автомобілів: а) тупиковий, б) прямоточний Розстановка автомобілів за кількістю рядів підрозділяється на однорядну, дворядну і багаторядну. Однорядна розстановка забезпечує незалежний виїзд з місця для всіх автомобілів (саме така розстановка необхідна для проектування гаража, розрахованого на власників індивідуальних машин). Враховуючи кут установки автомобілів до осі внутрішнього або зовнішнього проїзду як тупикова, так і прямоточна розстановка підрозділяються на прямокутну і косокутну. При прямокутній розстановки поздовжня вісь автомобіля і вісь проїзду утворюють кут 90°, а при косокутній - зазвичай від 30° до 60° (рис.2.3). Слід зазначити, що найбільш вигідною і економічною є прямокутня розстановка автомобілів. 2.2 Машино- місце і глибина стоянки Машино-місце (у рампових гаражах) - це ділянка підлоги стоянки, яка включає горизонтальну проекцію автомобіля і площі розривів між автомобілями і між конструктивними елементами будинку. Розміри машино-місця для проектованого гаража - стоянки можуть змінюватись в залежності від класу автомобілів які паркуються, або прийматися усередненими (у разі розміщення в гаражі автомобілів малого та середнього класів). Основні габаритні характеристики легкових автомобілів подані в таблиці 2.1. При визначенні розміров машино-місця необхідно керуватися даними таблиць 2.1-2.5. Розміри машино-місця для типових гаражів особистих автомобілів приймаються 6,0 × 3,0 м , а ширина стоянки (довжина автомобіля + ширина проїзду + довжина автомобіля з нормативними відступами) - 15 м. Ці розміри визначені за умовами розміщення автомобілів під 90° до проїзду. Відстань між автомобілями в приміщеннях для зберігання приймають за даними табл.2.2, а в приміщеннях для технічного обслуговування – табл.2.3. Ширина внутрішнього проїзду в приміщеннях зберігання автомобілів і постах ТО і ТР приведена в таблиці 2.4 з урахуванням рекомендованого наближення рухомого автомобіля до конструкцій будинку (обладнання) та до автомобілів на місцях зберігання для двох габаритних груп автомобілів. (Технічне обслуговування (ТО) - роботи, пов'язані з підтриманням автомобіля в справному стані. Технічний ремонт (ТР) - роботи з відновленням технічного стану автомобіля). Відстані між автомобілями та елементами будівельних конструкцій будинків і споруд приведена в таблиці 2.5. При визначенні ширини проїзду для інших типів необхідно виконувати наступні умови: - біля в'їзду на машино-місце від будівельних конструкцій (обладнання) до автомобіля який в'їжджає - не менше 0,2 м (захисна зона); - з протилежного боку від в'їзду - не менше 0,7 м; - на постах ТО і ТР відповідно - не менше 0,3 і 0,8 м.
Рис. 2.3 Схеми розміщення міст стоянок і проїздів в гаражах а- розташування автомобілів до осі проїзду під кутом 900; б- розміщення під кутом 600; в - розміщення під кутом 450; г- розміщення під кутом 450 з двома проїздам Таблиця 2.1 Основні габаритні характеристики легкових автомобілів і мікроавтобусів 1 категорії
Таблиця 2.2 Відстань між автомобілями та будівельними конструкціями в приміщеннях для зберігання
Таблиця 2.3 Відстань між автомобілями та будівельними конструкціями чи обладнанням в приміщеннях для технічного обслуговування
Таблиця 2.4 Ширина внутрішнього проїзду в приміщеннях зберігання автомобілів і на постах ТО і ТР
Таблиця 2.5 Габарити наближення (захисні зони) автомобілів і ширини внутрішнього проїзду в приміщеннях їхнього зберігання та на постах ТО і ТР
2.3 Вибір сітки колон для багатоповерхового гаража – стоянки
внутрішніх опор, що перекриває одним прольотом всю ширину пасажу з двосторонньою розстановкою автомобілів і внутрішнім проїздом між ними. Однак, при використанні великого прольоту збільшуються габарити несучих конструкцій та їх вага, збільшується висота конструкцій перекриттів, що знижує економічні показники гаража-стоянки.
Рис.2.4 Визначення необхідної ширини стоянки для автомобіля ВАЗ
В даний час застосовуються кілька сіток колон , у яких величина кроку в напрямку , паралельному поздовжнім осям автомобілів, перевищує ширину проїзду, а в напрямку, перпендикулярному цим осям, забезпечує установку не менше 2 - 3 автомобілів. У вітчизняній практиці частіше застосовуються сітки 6 × 6 м та 9×6 м, що передбачають можливість застосування збірних залізобетонних елементів по широко поширеним каталогах. Застосування цих сіток приводить до небажаного розташування колон по межах внутрішнього проїзду, а також до невиправданої установки колон у площині зовнішніх стін. Останнім часом розроблені, і пропонуються для гаражів-стоянок, уніфіковані консольні конструкції збірного залізобетонного каркаса з Т- образних рам (прольотом 15 м, консолі - 3 м, крок колон - 7,5 м, висота поверху в чистоті - 2,5 м ). Це рішення оптимально по використанню площі та варіабельності розміщення автомобілів. Аналіз планувальних схем багатоповерхових гаражів із застосуванням різних сіток колон дозволяє зробити наступні висновки: при розстановці автомобілів під кутом 90 ° до проїзду, крок колон прольоти мають бути такими , щоб колони розташовувалися не менше ніж на 0,5 м углиб стоянки від проїзду; найкращим рішенням є застосування перекриттів прольотом, рівним глибині стоянки. Все сказане вище відноситься до рампових гаражів або до напівмеханізованих гаражів, де здійснюється манежний тип стоянки. У механізованих гаражах вибір конструктивної системи насамперед залежитьвід вибору схеми механізації гаража.
Рис. 2.5 Прямокутна розстановка автомобілів щодо осі проїзду. Висота поверху 2900
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|