МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ФОРМА ТИТУЛЬНОГО АРКУШАМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА»
КУРСОВА РОБОТА
з комплексу професійних дисциплін: «Банківські операції», «Фінанси підприємств» та «Аналіз діяльності фінансово-кредитних установ»
на тему: «Оцінка діяльності банківської установи на прикладі ___________» (назва банківської установи) Спеціальність: 5.03050801 – Фінанси і кредит
Виконав(ла) студент(ка) групи _____
_______________________ (ПІБ, підпис)
Керівник : _________________________ (ПІБ, підпис)
Київ – 201_
ДОДАТОК 2
Економічний коледж Державного вищого навчального закладу «Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана» Завдання курсової роботи з комплексу професійних дисциплін: «Банківські операції», «Фінанси підприємств» та «Аналіз діяльності фінансово-кредитних установ» за спеціальністю 5.03050801 “Фінанси та кредит” студента(ки) ІІІ курсу групи _______ ______________________________________ (ПІБ студента)
на тему: «Оцінка діяльності банківської установи на прикладі _________________________» (назва банківської установи) Курсова робота містить такі розділи: ВСТУП РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика банківської установи __________________________ 1.1. Найменування банку, його організаційно-правова форма та місцезнаходження. 1.2. Інформація про засновників і власників банку. Організаційна структура банку. 1.3. Основні види діяльності. Наявність і перелік ліцензій банківської установи. 1.4. Рейтинги банку. Група, до якої відноситься банк за розміром активів за класифікацією НБУ. РОЗДІЛ 2. Джерела формування ресурсів _______________________ 2.1. Склад ресурсів банку за джерелами їх формування. 2.2. Власний капітал банку: джерела формування, склад та оцінка. 2.3. Зобов’язання банку, їх склад і структура. РОЗДІЛ 3. Активи банку. 3.1. Горизонтальний аналіз активів банку. 3.2. Вертикальний аналіз активів банку. 3.3. Групи активів балансу та їх розподіл за рівнем ліквідності. РОЗДІЛ 4. Кредитні операції _____________________________ 4.1. Організація кредитної діяльності банку. 4.2. Оцінка кредитоспроможності позичальника банку (на прикладі підприємства). РОЗДІЛ 5. Оцінка фінансових результатів та рентабельності ________________________ 5.1. Оцінка структури доходів банку. 5.2. Оцінка структури витрат банку. 5.3. Оцінка прибутку (збитку) банківської установи. 5.4. Оцінка ефективності діяльності банку. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Читайте також:
|
||||||||
|