МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Віддалений доступ
1) сконфігурувати один з інтерфейсів з коректною IP-адресою, доступним через наявну мережу. При необхідності додати маршрути до зовнішніх мереж. 2) завести облікові записи користувачів (глобальна команда username):
ASOIU(config)#username student secret cisco
або встановити пароль на віртуальних термінальних лініях (line vty 0 4):
Після цього достатньо за допомогою будь-якого telnet-клієнта підключитися до пристрою за ІР-адресою, призначеною на будь-який із його інтерфейсів. Зміст
Вступ.........................................................................................................................3 Програмно-навчальний комплекс TCP/IP Adressing and Cisco Routing (завд.1-3)..................................................................................................................3 Завдання № 1. IP-адресація……………......................…………………………..4 Завдання № 2. Стек протоколу ТCP/IP……………..................………………...9 Завдання № 3. Підмережі……………………..................……………………...17 Завдання№4 Вивчення топології, методів доступа комп`ютерних мереж………………..........................................................................……………23 Demo 3: Topologies (топологія мереж)…………………………………..23 Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)…………….26 Demo 11: Access Methods (методи доступу)…………………………….27 Завдання № 5,6. Загальні положення………………………………...………...30 Завдання № 5. Основи конфігурування маршрутизаторів...............................33 Завдання № 6.Побудова VLAN в комп’ютерних мережах, які використовуютькомутатори Catalyst……………………………...……..…46 Завдання№7.Ознайомлення з роботою програми Transcend Enterprise Manager...................................................................................................................52 Завдання №8. Ознайомлення з системою проектування і моделювання комп'ютерних мереж NetCracker…….........................………………………….59 Додаток до завдання № 5,6…..….……..………………………………………..69
Читайте також:
|
||||||||
|