Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ВИКОНАННЮ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

 

З курсу “Мікроекономіка” студентам всіх форм навчання рекомендовано виконання домашньої контрольної роботи. Варіанти контрольної роботи студенти обирають за порядковим номером у журналі академічної групи, що заповнюється згідно списку групи у деканаті факультету. Староста групи повинен оголосити всім студентам їх порядкові номери у списку.

Контрольна робота містить перевірочні тести з додатку А, контрольні завдання з окремих тем курсу. Всі відповіді необхідно обгрунтовувати.

При виконанні контрольної роботи та в процесі самостійної роботи студентам рекомендується звернутися до додатку Б, де наведені найважливіші формули та приклади розв’язаня окремих задач.

 

 

 

Завдання для контрольної роботи

№ варі-анту Тести для обгрун-тування Практичні завдання
1-5 2.1 6.5 9.6 10.28 15.12
6-10 2.2 6.6 9.11 10.29 15.13
11-15 2.3 6.9 9.12 10.30 15.14
16-20 2.7 6.10 9.13 11.2 15.15
21-25 3.5 6.11 9.14 11.3 15.16
26-30 3.8 7.2 9.15 11.9 15.19
31-35 3.9 7.3 9.16 11.12 15.20
36-40 3.10 7.5 9.18 11.13 15.21
41-45 3.11 7.8 9.21 12.10 15.22
46-50 3.14 7.9 9.27 12.14 16.3
51-55 3.15 7.12 9.28 12.16 16.5
56-60 3.16 8.1 9.29 12.19 16.6
3-7 3.17 8.2 9.30 12.20 16.7
8-12 3.18 8.4 9.31 13.3 17.1
13-17 4.4 8.5 9.34 13.6 17.2
18-22 4.15 8.6 9.36 13.7 17.6
23-27 5.14 8.7 9.6 14.2 17.17
28-32 5.15 8.8 9.13 14.11 18.1
33-37 5.16 8.9 9.15 14.12 18.2
38-42 5.19 8.11 10.7 14.16 18.3
43-47 5.21 8.12 10.9 14.17 18.9
49-52 5.22 8.13 10.11 14.19 18.5
53-57 5.24 8.14 10.14 14.22 18.6
54-8 5.29 8.6 10.15 15.9 18.8
9-13 5.32 8.7 10.16 15.11 18.10
26-30 3.16 8.6 9.13 12.19 17.2
23-27 3.10 8.4 9.24 13.6 18.5
40-46 4.15 8.14 10.7 14.16 17.1
54-58 5.14 7.9 11.12 15.14 18.2
32-36 3.17 6.11 8.8 12.20 17.17

Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ДОДАТОК А

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.