Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дистанционные формы обучения

 

 


Читайте також:

  1. IV. Работа над связной речью в период обучения грамоте.
  2. Билет № 23. Либеральные реформы Александра II. Отмена крепостного права.
  3. Виды и формы иностранных прямых инвестиций
  4. Виды и формы международно-правовой ответственности государств
  5. Виды уроков и лекций и формы их активизации
  6. Внимание на видо-временные формы глаголов.
  7. Глава 10. СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ
  8. Глава 13 Основные направления бюджетной реформы
  9. Глава 2.Современный звуковой аналитико-синтетический метод как основной метод обучения грамоте
  10. Глава 20. Формы организации предприятий
  11. Глава 3. Обучение первоклассников грамоте. Подготовительный (добукварный) период обучения грамоте
  12. Глава 5. Методика обучения письму в букварный и послебукварный периоды обучения грамоте




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Индивидуальное обучение | Создание обучающей продукции

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.