Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Педагогіка – наука (теорія), педагогічна діяльність (практика), навчальна дисципліна.

Таблиця. 1.1

Педагогіка Суб'єкт Об'єкт Предмет Результат
Педагогічна теорія (наука) П е д а г о г вчений Уся педагогічна дійсність Дослідження зв'язків між елементами педагогічної дійсності Педагогічні знання: закони, закономірнос-ті, принципи, теорії тощо
Педагогічна діяльність (практика) учитель, вихователь Навчання, виховання дітей Засвоєння педагогічних знань та їх практичне застосування Особистість учня, його навченість і вихованість
Навчальна дисципліна викладач педагогіки Педагогічна теорія та практика Формування професійно-педагогічних знань і умінь студентів Учитель-професіонал

З наведених узагальнень більш ґрунтовного тлумачення потребує поняття педагогічної дійсності. Ми розуміємо її як сукупність педагогічних явищ, предметів, процесів,з одного боку,законів, закономірностей, принципів, теорій, концепцій тощо,з іншого, що стали предметом професійно-педагогічного вивчення та перетворення. Таким чином, педагогічна дійсність поєднує в собі як реально існуючі явища (з одного боку), так і їх відтворення в свідомості педагога (з іншого). Вона носить об’єктивно-суб’єктивний характер. Об’єктивністьпедагогічної дійсності полягає в тому, що вона існує незалежно від суб’єкта (від того, що студенти не вивчили закони педагогіки вони не перестають діяти). Суб’єктивність педагогічної дійсності полягає в її співвіднесеності з діяльністю педагога, і характеризується присвоєнням її елементів, тобто моєю педагогічною дійсністю є не всі учні, а лише ті, що попали в поле мого професійного зору та діяльності, лише ті педагогічні знання, що стали особистим професійним надбанням.


Читайте також:

  1. IV. НАУКА И КУЛЬТУРА
  2. VІ. Практична діяльність учнів.
  3. Адвокатська діяльність
  4. Адміністративне право як наука.
  5. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  6. Актове діловодство. Діяльність судів. Ведення актових книг
  7. Аналітична хімія, як фундаментальна наука.
  8. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  9. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  10. Антимонопольна діяльність держави
  11. Антимонопольна діяльність держави
  12. Антимонопольна діяльність держави.




Переглядів: 693

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Система педагогічних наук.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.