МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АНОТАЦІЯВСП «Ногайський коледж Таврійського державного агротехнологічного Університету»
Номінація Досвід впровадження інноваційних технологій навчання
УКЛАДАЧІ:Заставська О.А. - викладач інформатики, "спеціаліст І категорії" Онищенко Т.В. - викладач інформатики, "спеціаліст І категорії" РЕЦЕНЗЕНТ: Хлівна Н.В. – методист коледжу, "спеціаліст вищої категорії", викладач-методист АНОТАЦІЯ Електронний практикум містить вичерпні інструкції та методичні рекомендації з підказками, роз’ясненнями та ілюстраціями, тестовим контролем для проведення 21 практичного заняття у комп’ютерному класі відповідно то проекту типової навчальної програми - рівень стандарту, 2010 р. Навчання охоплює такі теми: основні поняття інформатики, програмне забезпечення персональних комп’ютерів, текстовий процесор, комп’ютерні презентації та публікації, служби Інтернету, інформаційні технології у навчанні, основи програмування, системи обробки табличної інформації, бази даних, створення і публікація веб-ресурсів, основи інформаційної безпеки, інформаційні технології у проектній діяльності. Здобуті знання, вміння та навики дадуть змогу стати знавцем сучасних інформаційних технологій, закладуть основи інформаційної культур, достатні для самостійного опанувння нових програм і ефективного використання персонального комп’ютера. Електронний практикум розроблено в оболонці Natata eBook Compiler Gold v. 2.2.1. Електронний посібник рекомендовано для студентів, викладачів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти за всіма спеціальностями.
ЗМІСТ.
ВСТУП У сучасний час великий потік інформації диктує вимоги до її оптимізації, відбору, зберігання і використання за призначенням не лише у сфері освіти. Проблема інформатизації давно вийшла за межі учбового процесу. Вивчення предмета "інформатики" дозволяє розширити можливості використання сучасних інформаційних технологій у виробництві, у сфері послуг, інших галузях господарства України, бути конкурентоздатними на ринку праці. Інформатика дає необхідні знання і практичні уміння роботи з комп'ютером. В якості способу формування умінь і навичок в учбовій програмі передбачені практичні роботи. Їх виконання є обов'язковим. Електронний практикум з предмету «Основи інформатики» розроблено відповідно то проекту типової навчальної програми - рівень стандарту, 2010 р. Практикум включає 21 практичну роботу. Під час виконання практичних робіт студенти закріплюють і поглиблюють теоретичні знання з інформатики, отримують практичні уміння та навички ефективно використовувати сучасні комп'ютерно-інформаційні технологіі у своїй діяльності, що має забезпечити формування у студентів основ інформаційної культури та інформатично-комунікативної компетентності. Практичні роботи виконуються після вивчення відповідних тем. Викладач інформатики має право змінити тему практичної роботи. Оцінювання практичних робіт здійснюється відповідно до діючих критеріїв оцінювання учбових досягнень. У кожній практичній роботі пропонується: тема, мета, матеріально-технічне оснащення, правила з техніки безпеки, послідовність виконання завдань, методики, табличний матеріал, питання контролю, література. Виконання практичних робіт вимагає самостійності. До практичних робіт допускаються студенти тільки після засвоєння правил охорони праці, що підтверджується підписом студента в журналі. Виконання кожної практичної роботи складається з декількох етапів, тісно пов’язаних між собою: 1. домашня підготовка теоретичного матеріалу за підручником або конспектом; 2. ознайомлення та осмислення послідовності виконання, мети роботи; 3. виконання роботи; 4. оформлення звіту, захист результатів роботи До навчальних досягнень студентів з інформатики, які підлягають оцінюванню, належить: теоретична база знань: уявлення про інформацію, її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп’ютера з використанням програмного забезпечення загального та конкретно-предметного призначення, формулювання проблем і постановку задач, побудову відповідних інформаційних моделей, основи алгоритмізації і програмування, принципи будови та дії комп’ютера, уявлення про можливості використання глобальної мережі Інтернет, пошук потрібних відомостей. практичні навички: навички роботи з пристроями введення-виведення даних, прикладним програмним забезпеченням загального і навчального призначення – програмами технічного обслуговування апаратної складової, операційними системами, програмами для архівування файлів, антивірусними програмами, редакторами текстів, графічними редакторами, засобами підготовки комп’ютерних презентацій та публікацій, табличними процесорами, системами управління базами даних, інформаційно-пошуковими системами, експертними системами. мультимедійними комп’ютерними енциклопедіями, педагогічними програмними засобами для комп’ютерної підтримки навчання з різних предметів, програмами-браузерами для перегляду гіпертекстових сторінок, програмами для роботи з електронною поштою та телеконференціями, пошуку потрібних відомостей в глобальній мережі Інтернет, створення гіпертекстових сторінок тощо; навички складання, описування та реалізації найпростіших алгоритмів і програм з використанням різних засобів їх подання, зокрема деякої мови програмування. Оцінювання якості підготовки студентів з інформатики здійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями та здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|