Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Після закінчення кожної практичної роботи складається звіт.

Оформлення звіту

Для створення звіту використовуйте програму Microsoft Word

Звіт необхідно зберегти у текстовому форматі (із розширенням файлу .rtf)

Ім'я звіту - ZvitXX.rtf, де ХХ - номер практичної рjботи

4. У самому звіті новині бути зазначені:

· Номер практичної роботи

· Назва практичної роботи

· Завдання до практичної роботи

· До кожного пункту докладно описано хід виконання завдання і зроблена копія екрану

· Зроблено висновок до практичної роботи і даються відповіді на питання контролю

5. Після виконання завдань практичної роботи бажано відповісти на тестові питання для самоконтролю

Звіт повинен бути оформлений державною мовою.

Електронний практикум створений з метою підвищити ефективність самостійної роботи студентів, рівень мотивації навчання, якість візуальної інформації та ефективність управління навчанням.

 

Інструкція з охорони праці під час проведення занять у кабінеті інформатики та ІКТ навчання

Загальні вимоги

1.1.До роботи в комп'ютерному класі допускаються студенти, які пройшли інструктаж із техніки безпеки з відповідним записом у журналі з техніки безпеки і підписами.

1.2.Не можна заходити й перебувати у комп'ютерному класі без викладача.

1.3.Робота у комп'ютерному класі має проводитися тільки в су­ворій відповідності до розкладу занять і графіка самостійної роботи викладача та студентів.

1.4.Студентам заборонено відчиняти шафи живлення і комп'ютери як тоді, коли ЕОМ працюють, так і тоді, коли вони вимкнені.

Вимоги безпеки перед початком роботи

2.1.Заборонено заходити до класу у верхньому одязі чи прино­сити його із собою.

2.2.Заборонено приносити на робоче місце особисті речі, дис­кети і т.ін., крім ручки і зошита.

2.3.На робочому місці слід сидіти так, щоб можна було не нахи­ляючись користуватися клавіатурою, і водночас повністю бачити зображення на екрані дисплея.

2.4.Починати роботу можна лише за вказівкою викладача або ла­боранта.


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АНОТАЦІЯ | Вимоги безпеки під час роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.