МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Анотація
Тема досвіду: Організація краєзнавчої роботи в гуртках БДТ як засіб пізнання і виховання любові до рідного краю. Об'єкт досвіду: Удовенчук Леонід Опанасович, вчитель-історик, керівник гуртка, стаж роботи 27 років. Адреса досвіду: Доманівський районний Будинок дитячої творчості с. Козубівка. Мета досвіду: удосконалення краєзнавчої роботи; поширення та обмін досвідом серед краєзнавців; залучення до краєзнавчої роботи учнів шкіл району. Провідна ідея досвіду: пізнавай, досліджуй, шануй, збагачуй свій рідний край. А край наш чудовий, гарний, як історією, природою, так і людьми. Новизна досвіду: пізнавально-пошукова робота організована як «активно-результативна» діяльність з гуртківцями різновікових груп (від 11 до 16 років), з поглибленим вивченням матеріалу за такими напрямами: Ø Наш земляк – М. Л .Кропивницький; Ø Козубівка-Молдавка за часів війни; Ø Рідний край, природа, історія, етнографія. Форми краєзнавчо-пошукової роботи»: Ø Екскурсії – планові 5-6 разів на рік, позапланові – 8-10; Ø Велотурпоходи – 4-5 на рік; Ø Поїздки (в музеї, архіви, бібліотеки) – 3-4 на рік; Ø Складання кольорових карт-маршрутів, емблем; Ø Висвітлення результатів роботи у періодичних виданнях. Слід зауважити, що такі форми роботи застосовуються регулярно. До складу краєзнавчого гуртка обов'язково входять: Ø поет; Ø фотограф; Ø екскурсоводи; Ø художники.
Практична значущість досвіду: Ø Фактично про наш краєзнавчий гурток знає вся читаюча Україна: в «Альманасі» обласного краєзнавчого музею ми опублікували три статті. Ø Про наш гурток знає вся область: до 165 річчя з дня народження Л.Кропивницького – «батька українського театру» – були наші статті у «Відкритому уроці» та в газеті «Южная правда». Ø У районній пресі більше 25 статей (за 2 роки). Ø Відкрили пам'ятну дошку на школі нашому земляку М.Л.Кропивницькому. Ø Беручи участь у конкурсах «Сто чудес України» та «Збережемо пам'ять про подвиг» – ми посіли 3-ті місця в області. Ø До нас приходять, до нас пишуть, звертаються, пишуть про нас, нам допомагають, наш матеріал використовують у періодичних виданнях, у книзі «Пам'ять серця». Ø Випущена абетка з досвіду роботи гуртка. Досвід може бути використаний у роботі краєзнавчих гуртків БДТ, школах, в позакласній роботі гуртків історико-географічного напрямів.
Характеристика Читайте також:
|
||||||||
|