Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Анотація

 

Тема досвіду: Організація краєзнавчої роботи в гуртках БДТ як засіб пізнання і виховання любові до рідного краю.

Об'єкт досвіду: Удовенчук Леонід Опанасович, вчитель-історик, керівник гуртка, стаж роботи 27 років.

Адреса досвіду: Доманівський районний Будинок дитячої творчості с. Козубівка.

Мета досвіду: удосконалення краєзнавчої роботи; поширення та обмін досвідом серед краєзнавців; залучення до краєзнавчої роботи учнів шкіл району.

Провідна ідея досвіду: пізнавай, досліджуй, шануй, збагачуй свій рідний край.

А край наш чудовий, гарний, як історією, природою, так і людьми.

Новизна досвіду: пізнавально-пошукова робота організована як «активно-результативна» діяльність з гуртківцями різновікових груп (від 11 до 16 років), з поглибленим вивченням матеріалу за такими напрямами:

Ø Наш земляк – М. Л .Кропивницький;

Ø Козубівка-Молдавка за часів війни;

Ø Рідний край, природа, історія, етнографія.

Форми краєзнавчо-пошукової роботи»:

Ø Екскурсії – планові 5-6 разів на рік, позапланові – 8-10;

Ø Велотурпоходи – 4-5 на рік;

Ø Поїздки (в музеї, архіви, бібліотеки) – 3-4 на рік;

Ø Складання кольорових карт-маршрутів, емблем;

Ø Висвітлення результатів роботи у періодичних виданнях.

Слід зауважити, що такі форми роботи застосовуються регулярно.

До складу краєзнавчого гуртка обов'язково входять:

Ø поет;

Ø фотограф;

Ø екскурсоводи;

Ø художники.

 


Практична значущість досвіду:

Ø Фактично про наш краєзнавчий гурток знає вся читаюча Укра­їна: в «Альманасі» обласного краєзнавчого музею ми опублікували три статті.

Ø Про наш гурток знає вся область: до 165 річчя з дня народження Л.Кропивницького – «батька українського театру» – були наші статті у «Відкритому уроці» та в газеті «Южная правда».

Ø У районній пресі більше 25 статей (за 2 роки).

Ø Відкрили пам'ятну дошку на школі нашому земляку М.Л.Кропивницькому.

Ø Беручи участь у конкурсах «Сто чудес України» та «Збережемо пам'ять про подвиг» – ми посіли 3-ті місця в області.

Ø До нас приходять, до нас пишуть, звертаються, пишуть про нас, нам допомагають, наш матеріал використовують у періодичних виданнях, у книзі «Пам'ять серця».

Ø Випущена абетка з досвіду роботи гуртка. Досвід може бути використаний у роботі краєзнавчих гуртків БДТ, школах, в позакласній роботі гуртків історико-географічного напрямів.

 

Характеристика


Читайте також:

  1. АНОТАЦІЯ
  2. Анотація
  3. АНОТАЦІЯ
  4. Анотація
  5. АНОТАЦІЯ
  6. Анотація
  7. Анотація
  8. Анотація
  9. АНОТАЦІЯ
  10. АНОТАЦІЯ
  11. Анотація




Переглядів: 679

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація краєзнавчо-пошукової роботи | Досвіду за інноваційними технологіями

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.