Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Досвіду за інноваційними технологіями

 

Висвітлюючи питання організації краєзнавчої роботи, зупинюсь на традиційних формах і методах, які ми використовуємо і які дають хороші результати. Тут простір – для творчого пошуку, досліджень! Адже вивчається рідний край!

Отже: екскурсії, зустрічі, походи, велотурпоходи, поїздки (в архів, музеї, бібліотеки), творчі, тематичні вечори, виховні години, диспути, конференції, участь у мітингах, естафетах, автопробігах, конкурсах, виставках, листування, робота з книгою, документом, робота з батьками, участь у всеукраїнських акціях: «Сто чудесУкраїни»,«Краса і біль України», «Збережемо пам'ять про подвиг",відкриті заняття, вечори відпочинку тощо.

Як я вже виділяв у «Анотації», новизною єсаме «активно-результативна пізнавальна діяльність»та«регулярність» застосування певних форм краєзнавчо-пошукової роботи.

Зразок новизнив «регулярності». Наприклад, методична розробка «відкритих занять», присвячені 60-річчю Визволення рідного краю, Доманівщини, Миколаївщини від німецько-фашистських загарбників:

Ø розроблено сценарій, з яким краєзнавці будуть виступати перед кожним класом;

Ø обладнання: карта війни, трофеї війни, картини краєзнавців про війну;

Ø визначено дні проведення занять по класах;

Ø зустрічі з учасниками бойових дій;

Підсумки: охоплено усі класи; виготовлено на місцевому матеріалі стенд: 60 років Визволення рідного краю від німецьких завойовників; висвітлено події у місцевих газетах. Все це сприяло глибокому пізнанню дітьми рідного краю в часи війни.

Наш досвід можна охарактеризуватияк комбінаторний. Новизна якого полягає у поєднанні проблемного та дослідницько-пошукового підходів; у використанні евристичних методів тощо. Все це сприяє особистісно орієнтовному творчому навчанню. Навчання відбувається в емоційно насиченому просторі (адже це наш рідний край, близьке нам: видатні діячі, історико-культурні пам'ятки, село в роки війни, зниклі хутори, відомі джерела...). Це навчання з практичного використання краєзнавчих знань.

А найголовніше в організації нашої краєзнавчої роботи – включити дітей в навчально-пізнавальний та виховний процес. Допомогти їм відчути відповідальність за долю рідного краю. Ось моє кредо. Ми враховуємо і соціальні обставини, і рівень підготовки, і різновікові можливості, і матеріальну базу.


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
  2. Аналіз динаміки витрат і крива досвіду
  3. Аналіз зразків узагальненого досвіду,
  4. Вибірковість сприймання – це зміна діяльності органів чуття під впливом попереднього досвіду, установок та інтересів людини.
  5. ВИВЧЕННЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ
  6. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  7. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  8. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  9. Віковий підхід і взаємодія різних рівнів соціального досвіду в діяльності різновікових дитячих об’єднань. Функції різновікової групи.
  10. Договірні відносини сільськогосподарських підприємств щодо впровадження досягнень науково-технічного прогресу та передового досвіду у виробництво.
  11. Етнонаціональна політика України. Охарактеризувати на основі досвіду Закарпатської області.




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Анотація | Тема: Козубівка – Молдавка за часів Великої Вітчизняної війни (11 занять).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.