Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст і послідовність виконання завдань.

І. Створити додаток, що забезпечує уведення двох цілих чисел, по клацанню на кнопці із символом «=» обчислює їхню суму й виводить значення результату.

Вид вікна додатка

1. Завантажити Delphi і створити новий проект з ім’ям Проект 1в папці Мої документи\Група\Пр11.

2. Змінити розмір форми (згідно зразка).

3. Розмістити на формі компонента Edit1, Edit2, Edit3, Label1, Button1, як показано на мал.

Форма з розміщеними на ній компонентами

 

4. Задайте властивості Caption компонентів Label1 «+» і Button1 «=»: розмір символів (Size) – 20.

5. Вирівняйте компоненти на формі при натиснутій клавіші Shift: по горизонталі – без змін, по вертикалі – по центру.

6. Змінити напис у заголовку форми Form1 на Сума двох чисел за допомогою Інспектора об'єктів.

7. Знищити текст Edit1, Edit2, Edit3 у відповідних компонентах.

8. Додати на форму три об'єкти Label, розташуйте їх над об'єктами Edit1- Edit3 і задайте їхнім властивостям Caption значення «Доданок», «Доданок» і «Сума».

9. Натисканням F12 активізувати вікно Редактора коду. Звернути увагу, що в розділі опису програмного модуля був сгенерований опис форми й розміщених на ній компонентів.вати

type

TForm1 = class(TForm)

Edit1: TEdit;

Edit2: TEdit;

Edit3: TEdit;

Label1: TLabel;

Button1: TButton;

Label2: TLabel;

Label3: TLabel;

Label4: TLabel;

10. Зберегти зміни, внесені в проект, натисканням кнопки Зберегти всі (Save All) у стандартній панелі інструментів.

11. Виконати компіляцію і запустити на виконання створений проект.

Після цього на екрані комп'ютера з'явиться вікно створеної вами форми з компонентами, у які можна вводити значення. Звернути увагу, що вікно форми має стандартні атрибути вікна Windows, його можна мінімізувати, розгорнути на весь екран, змінити його розміри, але додаток не буде виконувати яких-небудь обчислень, тому що не було створено виконуючого обчислення фрагменту програми. Завершіть роботу додатка одним зі стандартних способів, наприклад, натисканням Alt+F4.

12. Назначити виконання операції додавання при натисканні кнопки Button1 із зображенням символу «=».

13. Запустити створений проект на виконання. У вікні додатка ввести значення доданків для обчислення суми. Вікно створеного додатка буде виглядати в такий спосіб:

14. Після перевірки роботи додатка закрити його вікно.

ІІ. Розробити проект згідно варіанта завдання для розрахунку:

1. Площі трикутника за сторонами А та В і кутом між ними α : S= ½ A*B*Sinα

2. Площі прямокутного трикутника за двома його катетами А та В : S=½ A*B

3. Площі рівностороннього трикутника за довжиною його сторони : S=√3/4 a2.

4. Площі трикутника за довжинами його сторін А, В та С за формулою Герона

S= √P∙ (P-A) ∙ (P-B) ∙ (P-C), де Р=½(А+В+С)

5. Площі трапеції за двома основами А та В і висотою Н : S=(А+В)*Н.

6. Довжини кола по заданому радіусу R : L=2πR.

7. Площі кругу по заданому радіусі R : S= πR2

8. Периметра Р і площі S прямокутника за його сторонами А та В

9. Сторону трикутника С за двома іншими сторонам А та В і кутом між ними :

C= А2+B2-2A*B*Cos β

10. Площі ромба за його діагоналями Н1 і Н2 : S=H1*H2

15. Створити новий проект відповідно до варіанту завдання і Зберегти в папці Мої документи\Група\Пр11.

16. Роботу продемонструвати викладачу і скласти звіт.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виведення результатів. | Звіт повинен бути оформлений державною мовою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.