МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Звіт повинен бути оформлений державною мовою.Література:[10] c.19-37
Тестові питання для самоконтролю. В програмі об’явлені три змінні var Яке з імен змінних є неприпустимим? a. Всі три імена припустимі b. Неприпустиме ім'я «_N» c. Неприпустиме ім'я «_1» d. Неприпустимі всі три іменsі 2. У якому із трьох фрагментів коду неправильно поставлена крапка з коми, що розділяє два оператори? 1) a := b + c; WriteLn(a); 2) a := b + c ; WriteLn(a); 3) a := b + c ;WriteLn(a); a. У всіх фрагментах правильно b. Неправильно в другому фрагменті c. Неправильно в третьому фрагменті d. Неправильно в другому й третьому фрагментах Є наступний код var Яке значення одержить змінна B у результаті виконання цього коду? a. Цей код не відкомпілюється b. Змінна B одержить значення -10 c. Залежно від настроювань компілятора або відбудеться виключення, або змінна B одержить значення 246 d. Змінна B одержить значення -10 Яке значення одержать змінні A, B і C у результаті виконання наступної програми? program Test; a. A = 1, B = 1, C = 1 b. A = 1, B = 2, C = 3 c. Програма не відкомпілюється, тому що значення констант не можна міняти d. Програма не відкомпілюється, тому що типізовані константи не можуть бути локальними 5. На деякій неголовній формі Form2 зустрічається такий код: procedure TForm2.Button1Click(Sender: TObject); Чи всі правильно в цьому коді (за умови що компонентів Label1: TLabel дійсно існує на формі)? Якщо ні, то що саме? a. Все правильно b. У компонента TLabel немає властивості Caption, у нього аналогічна властивість називається Text c. Тут не можна звертатися до компонента Label1 через змінну Form2 d. Оброблювач не враховує значення параметра Sender Створимо новий проект на Delphi з однією формою,створимо на ній кнопку Button1. Тепер створимо ще одну форму Form2. У модулі Unit1 у список uses додамо Unit2 і напишемо такий оброблювач натискання Button1 procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject); begin Легко переконатися, що такий код працює правильно, тобто при натисканні на Button1 відразу відкривається форма Form2. Чому ми можемо працювати з об'єктом Form2, хоча ніде не викликали його конструктор? a. Форми - це особливі класи, які не мають потреби в створенні за допомогою конструктора b. Код створення форми міститься в головному модулі проекту c. Форма створюється автоматично при читанні її DFM-Файлу d. Немає вірної відповіді Читайте також:
|
||||||||
|