Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Звіт повинен бути оформлений державною мовою.

Література:[10] c.19-37

 

Тестові питання для самоконтролю.

В програмі об’явлені три змінні

var
_N: Integer;
_1: Integer;
_: Integer;

Яке з імен змінних є неприпустимим?

a. Всі три імена припустимі

b. Неприпустиме ім'я «_N»

c. Неприпустиме ім'я «_1»

d. Неприпустимі всі три іменsі

2. У якому із трьох фрагментів коду неправильно поставлена крапка з коми, що розділяє два оператори?

1) a := b + c;

WriteLn(a);

2) a := b + c ;

WriteLn(a);

3) a := b + c

;WriteLn(a);

a. У всіх фрагментах правильно

b. Неправильно в другому фрагменті

c. Неправильно в третьому фрагменті

d. Неправильно в другому й третьому фрагментах

Є наступний код

var
B: Byte;
I: Integer;
begin
I := -10;
B := I;
end;

Яке значення одержить змінна B у результаті виконання цього коду?

a. Цей код не відкомпілюється

b. Змінна B одержить значення -10

c. Залежно від настроювань компілятора або відбудеться виключення, або змінна B одержить значення 246

d. Змінна B одержить значення -10

Яке значення одержать змінні A, B і C у результаті виконання наступної програми?

program Test;
{$WRITEABLECONST ON}
function GetVal: Integer;
const
X: Integer = 1;
begin
Result := X;
X := X + 1;
end;
var
A, B, C: Integer;
begin
A := GetVal;
B := GetVal;
C := GetVal;
end.

a. A = 1, B = 1, C = 1

b. A = 1, B = 2, C = 3

c. Програма не відкомпілюється, тому що значення констант не можна міняти

d. Програма не відкомпілюється, тому що типізовані константи не можуть бути локальними

5. На деякій неголовній формі Form2 зустрічається такий код:

procedure TForm2.Button1Click(Sender: TObject);
begin
Form2.Label1.Caption := 'Кнопка натиснута';
end;

Чи всі правильно в цьому коді (за умови що компонентів Label1: TLabel дійсно існує на формі)? Якщо ні, то що саме?

a. Все правильно

b. У компонента TLabel немає властивості Caption, у нього аналогічна властивість називається Text

c. Тут не можна звертатися до компонента Label1 через змінну Form2

d. Оброблювач не враховує значення параметра Sender

Створимо новий проект на Delphi з однією формою,створимо на ній кнопку Button1. Тепер створимо ще одну форму Form2. У модулі Unit1 у список uses додамо Unit2 і напишемо такий оброблювач натискання Button1

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

begin
Form2.ShowModal;
end;

Легко переконатися, що такий код працює правильно, тобто при натисканні на Button1 відразу відкривається форма Form2. Чому ми можемо працювати з об'єктом Form2, хоча ніде не викликали його конструктор?

a. Форми - це особливі класи, які не мають потреби в створенні за допомогою конструктора

b. Код створення форми міститься в головному модулі проекту

c. Форма створюється автоматично при читанні її DFM-Файлу

d. Немає вірної відповіді


Читайте також:

  1. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  2. Але якщо повірений узнав чи повинен був узнати про припинення доручення, довіритель не виплачує винагороду і не відшкодовує збитки, якщо повірений продовжує виконувати доручення.
  3. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  4. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  5. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  6. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. Взаємовідносини муніципальних органів з державною владою.
  12. Вимоги, яким повинен відповідати журналіст




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст і послідовність виконання завдань. | На деякій формі вручну створюються компоненти TLabel і TStaticText на одному тому самому місці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.